וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילרוביץ' התפטר מהפועל ראשל"צ, יעקב הלל יחליפו

27.9.2009 / 10:24

אחרי נקודה אחת מארבעה משחקים, החליט מאמן ראשון לציון לקחת אחריות. יעקב הלל: "לא כך רציתי לקבל את הקבוצה"

זעזוע בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. המאמן אריק גילרוביץ', שהעלה את הקבוצה בעונה שעברה מהליגה הארצית ללאומית, סיים הבוקר (ראשון) את תפקידו, והודיע על כך לשחקנים בתום אימון הבוקר. מי שיחליף את גילרוביץ' בתפקיד יהיה המנכ"ל המקצועי של המועדון, יעקב הלל, שבמהלך העונה שעברה לא חסך ביקורת מהמאמן. הלל אמר הבוקר לאחר המינוי: "לא כך הייתי רוצה לקבל את התפקיד, רציתי לנהל ולא לאמן. זאת כרגע טובת המועדון. אנסה לעזור ככל שאדרש. יש חומר שחקנים טוב בקבוצה, והמקום שלנו לא ריאלי".

הזעזוע בראשון לציון מגיע לאחר ההפסד אמש לעירוני בת ים 2:1. בראשון לציון בנו על השתלבות בצמרת הליגה הלאומית, אך לאחר ארבעה מחזורים צברה הקבוצה רק נקודה אחת, וביססה את עצמה במקום שמוביל לירידה לליגה א'. מנגד בגביע הטוטו מצליחה ראשון לציון יפה מאוד, וצברה חמישה ניצחונות מחמישה משחקים. מהקבוצה נמסר בתגובה על המהלך: "אנחנו מודים לאריק על תרומות הרבה לקבוצה, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו. יעקב הלל הוא מאנשי המועדון, ואנחנו בטוחים שהוא יצעיד את הקבוצה למקום הראוי לה".

בראשון לציון עשויים לבצע זעזוע נוסף בעמדת השוער, כשביקורת רבה הופנתה כלפי גילרוביץ על הקרדיט שנתן לשוער דניאל מכלוף. מי שעשוי לקבל את הפנייה בימים הקרובים הוא שוער העבר של המועדון, יניב מזרחי, שלא חתם באף קבוצה מאז עזב את הפועל תל אביב בפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully