וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כהן: "מקווה שתהיה לזה המשכיות"

27.9.2009 / 11:19

לירן כהן, שכבש שער בכורה במדי בני יהודה, אופטימי לקראת העתיד: "קבוצת צמרת חייבת לדעת לנצח משחקים כאלה"

הסימן הכי טוב לשינוי הטוב שעובר על בני יהודה הוא שהנצחון אמש (שבת) על בני סכנין בבלומפילד (1:2) התקבל בשלוות נפש, כמשהו כמעט מובן מאליו, ואף אחד בקבוצה לא יוצא מגדרו אחרי עוד משחק שבו צוברת הקבוצה שלוש נקודות נוספות בדרך להתבססות במקום השני בצמוד למכבי חיפה בצמרת הטבלה.

בצוות המקצועי נשמעו מחמאות רבות לשחקני הקבוצה שהפגינו משחק נחוש מלווה בכדורגל מהיר עם המון מצבי הבקעה, כאשר למזלה של סכנין, רק שני כדורים חדרו לרשת של מאיר כהן. קשר הרכש לירן כהן, שכבש כבר במשחקו השני בקבוצה: "אני שמח שסוף סוף שיחקתי ונכנסתי טוב למשחק. אני רק מקווה שתהיה לזה המשכיות. ההתאקלמות שלי כאן בבני יהודה היא מצוינת יש כאן חבר'ה טובים, אנשים חמים וטובים, הם עוזרים לי להצליח ואני מקווה להחזיר להם ולהצליח".

הקשר התייחס למיקום קבוצתו בצמרת והוסיף: "הצגנו יכולת מצוינת היום לפרקים, ואנחנו צריכים לשמור על יותר יציבות לאורך המשחק. בשביל להיות קבוצת צמרת צריך אופי מסוים, וזה אומר גם לנצח משחקים כאלה, ואני מאוד שמח שהצלחנו לעשות את זה. אנחנו משתדלים להתרכז בעצמנו ופחות להסתכל על היריבות מסביב".

מאמן הקבוצה גיא לוזון התייחס בסיום המשחק לשני הכובשים עמרי אפק ולירן כהן ואמר: "זה ששניהם כבשו רק אומר ששניהם לא הגיעו לכאן בשביל היופי, למרות ששניהם בחורים יפים. הם הגיעו לכאן כדי לכבוש ולשפר את הקבוצה בחלק הקידמי וזה תפקידם, הם לא צריכים לקבל מדליה על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully