וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהנהלת נתניה מצפים שעזריה יתפטר

דור בלך

27.9.2009 / 9:52

גורמים בהנהלת נתניה דוחפים להחתמה מחודשת של ראובן עטר, ומנסים לשכנע את יאמר לממן. מאבקי כוחות בין גניש לבלדב

לאחר ההפסד להפועל רמת גן אמש (שבת) וההירדרות למקום ה-14 שמוביל למבחנים על ההישארות בליגה, הבלאגן בנתניה נמשך. מעמדו של מאמן הקבוצה נתי עזריה התערער, ובקבוצה שוקלים להחליפו. עם זאת, העניין אינו כל כך פשוט. דניאל יאמר, שספג קללות ואיומים מצד אוהדי הקבוצה במשחק אתמול, כבר הכריז בקיץ כי אינו מעוניין להשקיע בקבוצה, ולכן פיטורי המאמן, שיחייבו את יאמר לשלם לו את הנקוב בחוזה וכן להוסיף כסף כדי להחתים מאמן חדש, בלתי אפשריים כרגע. בצאת יום הכיפורים יבררו בקבוצה האם אותו אוהד שמימן את הגעתם של אריסטד זוגבו, סטיבן אופיי ויגאל אנטבי יסכים לעזור גם בעניין הזה.

במקביל, מנסים גורמים במועדון לשכנע את יאמר בדחיפות העניין ויתכן וזה יסכים לממן החלפת מאמן. במקרה כזה ירצה יאמר להחזיר את ראובן עטר לקדנציה רביעית במועדון. המאמן שזכה בגביע עם בית"ר בעונה שעברה, נחשב לחביב על הגרמני וזה זוכר לטובה כיצד קידם שחקנים צעירים רבים במהלך הקדנציה הקודמת שלו בקבוצה. עם זאת, לא מן הנמנע כי עזריה ימשיך בתפקידו ויקבל הזדמנות להוכיח את עצמו. בנתניה מבינים כי עזריה עובד תחת תנאים קשים, אך גורמים במועדון זוקפים לחובתו את חוסר השקט בקבוצה ואת בעיות המשמעת הרבות בקרב השחקנים. לאחר החג צפויה פגישה בין עזריה לקברניטי נתניה, אך עדיין לא הוחלט כאמור אם לפטרו. גורמים מסויימים בקבוצה מצפים ממנו כי יתפטר.

במקביל, יפנו בנתניה לפיפ"א בבקשה שיתערבו שנית עניין אריסטד זוגבו וילחצו על ההתאחדות המצרית לשלוח אישור כי השחקן אכן סיים את חוזהו בקבוצתו הקודמת. כזכור, השוער לא שותף אתמול לאחר שאישור כזה לא נמצא והשחקן עדיין לא נרשם בהתאחדות. בנתניה מקווים כי עד למשחק מול הפועל ת"א ביום ראשון העניין יוסדר.

נמשך מאבק הכוחות בין גניש לבלדב

אם לא די בצרות המקצועיות, הרי שבהנהלת נתניה חזרו לריבים המסורתיים בין איציק גניש לקובי בלדב. השניים, אשר מסוכסכים עוד מתחילת דרכו של יאמר במועדון כשגניש הצטרף להנהלת הקבוצה, רבו בשישי בערב על מספר הכרטיסים אותם יוכל לקבל האחרון ליציע הכבוד. על פי מקורבים לשניים, עקב הגעתו של יאמר ופמלייתו, גניש התבקש על ידי בלדב לקצץ בכמות הכרטיסים אותה הוא מקבל בדרך כלל, כחמישה, לכרטיס בודד או שניים לכל היותר. בין השניים התפתח דין ודברים קשים, בסיומם החליט גניש שלא להגיע למשחק אמש.

גורמים המקורבים להנהלת נתניה סיפרו כי המתיחות הנוכחית בין השניים נמשכת כבר מספר שבועות, ואתמול הגיעה לשיאה. "בדר"כ איציק מקבל את הכרטיסים ישירות ואם יש מחסור הוא לא מבקש אפילו מעבר לכרטיס לעצמו", סיפר מקורב אל השניים. "אתמול הכרטיסים היו אצל צ'רלי אבוטבול וקובי ניצל את זה כדי להראות לו שיש לו יותר כוח ממנו. קובי דיבר בצורה לא יפה ויהירה וגניש ענה לו והסביר לו שהוא לא יכול לדבר אליו ככה ולאחר שיחה מכוערת מאוד קרה מה שקרה ואיציק לא הגיע למשחק. הכרטיסים עצמם היו רק תירוץ".

מקור היריבות בין השניים הוא כאמור השאלה מי חזק יותר בהנהלת הקבוצה, בסביבתו של גניש יודעים לספר כי כבר תקופה ארוכה שבלדב מנסה להוכיח שהוא הכי חזק במועדון, אך גניש עומד מולו ולא מוכן להשפיל מבט. "בניגוד לאנשים אחרים, איציק הוא לא יסמן והוא לא יהיה יסמן בחיים. הוא לא מתבייש לענות לקובי ובגלל זה קרה מה שקרה". דניאל יאמר עצמו זעם אתמול על כך שבעקבות הריב הילדותי גניש נשאר בביתו וביקש מהשניים כי יישרו את ההדורים במהרה.

"גם במשפחות הכי טובות יש ריבים", סיפר איציק גניש לוואלה! ספורט. "כולנו אוהבים את מכבי נתניה ונמשיך הלאה כדי לעשות טוב למועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully