וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה את מכבי נתניה 0:1

דור בלך

26.9.2009 / 21:04

קובי חסן כבש בפנדל בדקה החמישית וסידר ניצחון ראשון לעולה החדשה. אוהדי נתניה קיללו את יאמר וקראו לעזריה להתפטר

גם לאחר המחזור הרביעי, ולאחר שפגשה ארבע עולות חדשות, למכבי נתניה אין עדיין ניצחון בכורה. הקבוצה נאבקה בשנים האחרונות בצמרת דועכת לאיטה ממחזור למחזור. הערב (שבת), הפסידה נתניה 1:0 להפועל רמת גן, שמצידה חגגה ניצחון ליגה ראשון העונה. דווקא קובי חסן, שגדל בנתניה, אבל מזוהה יותר מכל עם האורדונים, הוא זה שהכריע את ההתמודדות עם פנדל מדויק בדקה החמישית.

השבוע חזר לישראל הבעלים דניאל יאמר, שביצע בקיץ מכירת חיסול של כל כוכבי המועדון ולא הביא מחליפים ראויים. יאמר הגיע עם שלל הבטחות על שינוי ודרך חדשה, אבל הקבוצה שלו שוב נראתה אפטית. בדקה החמישית הכשיל סטיבן אופיי את ג'ורג' דאטורו ברחבה וחסן דייק מהנקודה. הקשר היה קרוב להכפיל את היתרון, כשנתניה פשוט לא הייתה קיימת במחצית הראשונה מבחינה התקפית.

בהפסקה הבין נתי עזריה, ששמע קריאות בלתי פוסקות מהיציע הקוראות לו להתפטר, כי הישועה לא תגיע משחקניו הבכירים. בצעד דרסטי, הוציא את רביד גזל ושלו מנשה ונתניה החלה גם לתקוף. למרות מספר מצבים ובעיטה של שניר גואטה למשקוף, המארחת עמדה בפרץ וירדה מהמגרש כשידה על העליונה.

חובה להתייחס ליובל נעים. באמצע השבוע החליט המאמן לזעזע את קבוצתו הרדומה, הודיע על השעיית מור גולן ועומר פרץ, וקיבל קבוצה לוחמת. אפשר להתווכח על דרכו של האיש, שניהל את המשחק מהיציע, אבל הצעד שלו השיג בדיוק את מה שרצה נעים. השחקנים הפנימו, רמת גן התעוררה וכעת יש לה ניצחון ליגה ראשון בעונת החזרה לליגת העל.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, חיים מלכה (גולן חרמון, 52), אסי דומב, בני חדד, הרוויה קובצ'ביץ', וויליאם סוארס, שי חדד, קובי חסן, סרג' איילי (עמית אוחנה, 76), ג'ורג' דאטורו (בן לוז, 67).

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, סטיבן אופיי, ביוואן פרנסמן, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, רביד גזל (חן עזרא, 46), שלו מנשה (טל מעבי, 46), דלה ימפולסקי (אלון וייסברג, 65), שניר גואטה, אובודו אוקוצ'ה.

עזריה מבין ללב האוהדים

דניאל יאמר הגיע בפעם הראשונה העונה למשחק ליגה של מכבי נתניה, וזכה לקבלת פנים צוננת במיוחד מצד אוהדי הקבוצה שקראו לו לעזוב את הקבוצה ואף קיללו אותו. הגרמני, שהגיע מלווה באישתו וילדיו נעלב מאוד. נהגו האישי של יאמר הגיע אל האוהדים ובין הצדדים התפתחו דין ודברים קשים שכמעט וגלשו לאלימות פיזית אך נעצרו בזמן. במהלך המשחק קראו האוהדים גם למאמן נתניה נתי עזריה להתפטר, אך זה הבין לליבם ואמר כי "בסך הכל, הקהל איתנו והוא מאוכזב כמוני וכמו השחקנים מהתוצאות".

עזריה התייחס לצד המקצועי, כשנתניה עדיין לא ניצחה העונה ונמצאת במקום ה-14 ממנו מגיעים למבחנים. "השחקנים נתנו את הכל, אבל היה חסר לנו את הרגל המסיימת. זה קצת מרגיז כי אחמד סבע מורחק כבר חודש ולא משחק". בקבוצה מגבים את המאמן ומציינים כי הוא עובד בתנאים כמעט בלתי אפשרים, אך מבינים כי אם המצב יימשך כך אולי לא תישאר ברירה. גם מבחינה כלכלית נתניה לא במצב שיאפשר לה למנות מאמן חדש אלא אם כן יקבלו תרומה נוספת, כפי שקרה כשאוהד הקבוצה מימן את הבאת סטיבן אופיי, אריסטד זוגבו ויגאל אנטבי. בקבוצה החליטו בכל מקרה להמנע מהחלטות פזיזות לפני יום הכיפורים, אלא אם דניאל יאמר עצמו יבחר לבצע פעולה מפתיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully