וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "אין שום בעיה עם רונאלדו"

הפורטוגלי לא הסתיר את כעסו כשהוחלף נגד טנריף, מאמן ריאל לא מתרגש: "זה טבעי, אני רואה מול העיניים את טובת הקבוצה"

אחרי חמישה מחזורים ניצבות ריאל מדריד וברצלונה עם מאזן מושלם בראש טבלת הליגה הספרדית, ונדמה שאותה ליגה מלהיבה בשנים האחרונות הופכת למן קישוט לשתי הענקיות. אמש (שבת) ריאל מדריד הביסה בביתה 0:3 את טנריפה, ואילו ברצלונה ניצחה במלאגה 2:0.

"זה היה משחק מאוד אגרסיבי", אמר מאמן בארסה פפ גווארדיולה בתום הניצחון בדרום ספרד, במשחק בו נשלפו שישה כרטיסים צהובים וכרטיס אדום אחד (לחלוץ מלאגה אלברט לוקה). גם עוזרו של גווארדיולה נשלח בכרטיס אדום אחרי על שהעיר לשופט. כשגווארדיולה נשאל האם הלה ליגה הופכת למירוץ של שני סוסים בלבד, השיב: "ריאל מדריד התעצמה , אבל גם לנו יש שחקנים שעושים את ההבדל, במובן הזה, יש לנו יתרון גדול".

גווארדיולה סבור שקבוצתו יכולה להשתפר, ועדיין רחוקה מיכולתה האמיתית. "התקשנו קצת נגד מלאגה, אבל פתרנו את זה בסוף", אמר המאמן, והחמיא לחלוצו זלאטן איברהימוביץ', שכבש במשחק, "הוא הופך אותנו למסוכנים, ותורם לנו בהנעת הכדור, אני מאוד מעריך את המאמץ שלו כשהוא פחות טוב".

הניצחון של ריאל על טנריפה היה פחות סוער, ויותר נינוח. אחרי מחצית ראשונה מאוזנת צמד של קארים בנזמה ושער של קאקה, שנכנס כמחליף בדקה ה-45, העניקו לבלאנקוס עוד שלוש נקודות. "באופן כללי שיחקנו רע במחצית הראשונה", אמר מאמן ריאל מנואל פלגריני, "החילופים עזרו לנו. ברור שקאקה נתן דחיפה לקבוצה, הוא שינה אותה במחצית השנייה. יש לנו משחק בליגת האלופות נגד מארסיי, וננסה לנצח במשחק יחד איתו".

פלגריני התייחס להתנהגותו של כריסטיאנו רונאלדו, שלא אהב את החילוף בדקה ה-79, ואמר במסיבת העיתונאים כי "אלו דברים לא חשובים". רונאלדו לא הסתיר את כעסו, ואף בעט בכדור שנח בצדי המגרש, אולם פלגריני לא ייחס לזה משמעות. זה טבעי, "אף שחקן בעולם לא אוהב להיות מוחלף. אני רואה מול העיניים את טובת הקבוצה, והמשחק באותה דקה היה גמור, אין פה שום בעיה".

מאמן טנריף, חוסה לואיס אולטרה, סבור כי התוצאה משקרת, ולא משקפת את יחסי הכוחות על הדשא. "נתנו הצגה בחצי הראשון, היינו מאורגנים ויצרנו מצבים. ספגנו גול בתחילת המחצית השנייה והיה לו אפקט שלילי. לא יכולנו לנצל את ההזדמנויות שלנו בגלל סיומת חלשה או יכולתו של קאסיאס בשער. להפסיד 3:0 בברנבאו שונה מהפסדים אחרים".

מי שכן חולמת על מאבק בצמרת, ועד כה מגבה זאת גם ביכולת טובה, זו סביליה, שעושה רושם של קוראת התיגר היחידה בינתיים על ברצלונה וריאל מדריד. ה-0:4 המרשים על הבאסקים הוסיף לביטחונה העצמי. מאמן סביליה, מנולו חימנס זבור שהליגה רחוקה להיות ממירוץ בין שני סוסים בלבד. "אנחנו אלטרנטיבה, למרות שאנחנו יודעים שלא יהיה קל, לא רק בגלל שהיריבות הן שתי קבוצות גדולות, אלא בגלל היריבות האחרות. ניצחנו יריבה חזקה ואני מאוד מרוצה מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully