וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אסטודיאנטס ניצחה את בוקה 1:2

ניצחון שלישי רצוף למוליכת הטבלה עם 1:2 על מרטין פאלרמו וחבריו, שספגו הפסד שלישי רצוף. ולז עלתה למקום השני

הלילה (בין שבת לראשון) אירחה אסטודיאנטס את בוקה ג'וניורס, וכששתי הקבוצות עלו לכר הדשא, המילה "מגמה" ריחפה מעל ראשון. אסטודיאנטס, מוליכת ליגת האפרטורה, הגיעה למשחק עם רצף של שני ניצחונות וידעה שהיא חייבת לגבור על יריבתה, שרשמה לפני העימות רצף של שני הפסדים. בתום 90 דקות המגמה מצד שתי הקבוצות נותרה בעינה. אסטודיאנטס הנחילה לבוקה הפסד שלישי רצוף, כשניצחה אותה 1:2, ופתחה פער של שתי נקודות בצמרת.

הפתיחה הייתה שייכת לאסטודיאנטס, שעלתה ליתרון בדקה ה-12 משער של החלוץ בן ה-38 חוסה לואיס קלדרון, כשבעט היטב לפינה השמאלית. היה זה שערו ה-299 של קלדרון בקריירה. בוקה לא הצליחה להשוות עד למחצית, אבל חזרה למחצית השנייה בכוחות מחודשים ושתי דקות בלבד לאחר פתיחתה השוותה ל-1:1. הגנת אסטודיאנטס התקשתה להרחיק כדור, מרטין פלרמו המצוין שלח את הרגל ובבעיטת וולי קבע שוויון. אבל לבוקה לא היה הרבה זמן לחגוג. בדקה ה-50 הקשר אנצו פרז כבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לאסטודיאנטס. מפתיחת העונה השיגה בוקה חמש נקודות בלבד תחת שרביטו של המאמן אלפיו באסילה, שזכה עם המועדון בשתי אליפויות.

במשחק נוסף שנערך הלילה ניצחה סן לורנצו בטיגרה בתוצאה 2:3. המחצית הראשונה היתה סוערת כשלאנדרו לזארו העלה את טיגרה ל-0:1 בדקה ה-18 ופביאן בודאגראיי השווה ל-1:1 בדקה ה-29. טיגרה החזירה לעצמה את היתרון כעבור שלוש דקות משער של דמיין לייס, אולם האורחים הישוו בשנית משער של חואן קרלוס מנסגואס רגע לפני השריקה למחצית. בדקה ה-84 השלים מנסגואס צמד כשכבש בדקה ה-84 והעניק לסן לורנצו ניצחון 2:3.

הערב (ראשון) טיפסה ולז סארספילד למקום השני על חשבונה של באנפילד, עם ניצחון חלק 0:2 על האחרונה הורקאן. ג'ונתן כריסטאלדו הצעיר היה אחראי לשני השערים של ולז בדקה השמינית ובדקה ה-75, והכין את הקרקע לביקור המצופה של קבוצתו בבומבונרה של בוקה בשבוע הבא.

ריבר פלייט ממשיכה להסתבך, והפעם היא סיימה בתיקו 2:2 נגד חימנסיה, במה שהפך למשחק תחתית. אתלטיקו טוקומן ולאנום נפרדו באותה התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully