וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "טורס עוד ישתפר"

כוכב ליברפול הפציץ שלושער נוסף אך הוא ומאמנו נשארו צנועים. אנצ'לוטי: "נקווה שההפסד לוויגאן ייתן לנו מוטיבציה"

רק ביום שישי, יממה לפני המחזור השישי בפרמיירליג, הצהיר קרלו אנצ'לוטי כי "קשה לי להאמין שצ'לסי תצליח להישאר כל העונה בלתי מנוצחת". רק יממה חלפה מאז, והיום (שבת) הכחולים איששו את הטענה של מאמנם האיטלקי, כשספגו את הפסדם הראשון העונה בפרמיירליג, 3:1 מול וויגאן. "ללא ספק, זה לא היה משחק טוב מבחינתנו", אמר אנצ'לוטי בסיום, "וויגאן שיחקה טוב יותר והייתה ראויה לניצחון".

הרגע ששינה את המשחק היה בדקה ה-53, כשפטר צ'ך הכשיל ברחבה את חלוץ וויגאן רודאייגה, והורחק. "לא יודע אם ההחלטה הייתה נכונה, אבל אחרי הפנדל היה לנו קשה לחזור למשחק. נהיה חייבים עכשיו להתכונן רק למשחק הבא שלנו, ובכדורגל לפעמים חשובה גם הדרך שבה מפסידים, שיכולה ליצור מוטיבציה לקראת ההמשך".

מי שניצלה את המעידה של צ'לסי הייתה מנצ'סטר יונייטד, שעלתה למקום הראשון עם אותו מספר נקודות כמו של צ'לסי אחרי ניצחון 0:2 על סטוק. מי שבישל את שני השערים היה ריאן גיגס הבלתי נגמר, ואלכס פרגוסון שיבח את הקשר הוותיק, שנכנס רק כמחליף: "הרגשתי שעם כל העומס שיש לנו, ואחרי השבוע העמוס רגשית שעבר עלינו, כדאי היה להעלות אותו רק מהספסל. השער הראשון שהוא כבש,עם המסירה הנפלאה לברבאטוב, היה רגע נפלא עבורנו".

"אף לא קל לנצח פה בסטוק", סיכם פרגוסון, "יש להם קהל נפלא ואוהדים תומכים, ואף פעם אסור להירגע פה. זו הייתה תצוגה מרשימה מצדנו".

המופע של טורס

אבל מי שנתנה את ההצגה של השבת הייתה ליברפול, שהשחילה שישייה מרשימה לרשת האל סיטי. פרננדו טורס כבש היום שלושה שערים נפלאים (שני בשולים ליוסי בניון) שכל אחד מהם היה יותר יפה מקודמו, ועם שמונה שערים עד עתה העונה, טורס מוכיח שהוא אחד החלוצים הטובים בעולם.

"בשלושת המשחקים האחרונים הוא שיחק ממש טוב", החמיא לו רפא בניטז, "הוא משפר את יכולותיו המנטליות, את מוסר העבודה שלו ואת התנועה שלו על המגרש, ולמרות שעכשיו הוא מראה יכולת נפלאה, אני מאמין שהוא עוד יכול להשתפר".

"הקבוצה שיחקה נפלא, לכבוש שישה שערים זה נפלא", אמר בניטז, "שיחקנו עם ביטחון, יצרנו הרבה מצבים, ובסיום אפילו יכולנו לתת לכמה מהם לנוח לקראת המשחקים הבאים. זה חשוב".

"התפקיד של חלוץ זה לכבוש, ואני שמח שאני עושה את התפקיד שלי", אמר טורס בסיום, "אני עובד קשה באימונים כדי להוציא מעצמי 100 אחוז יכולת בכל משחק. אני שמח גם שריאן באבל כבש צמד, כי לא כולנו יכולים לשחק 90 דקות בכל משחק, וחשוב שגם שחקני הספסל יצברו ביטחון ושיידעו שהם יכולים למלא את מקומינו".

היעילות של ארסנל

מי שהשיגה עוד ניצחון חשוב הייתה ארסנל, שניצחה 0:1 במשחק חוץ מול פולהאם, למרות שבמשך דקות ארוכות נסוגה לשערה ורק יכולת מצוינת של השוער המחליף ויטו מאנונה. "אני באמת מאושר היום", אמר ארסן ונגר, "פיצינו את המחסור שלנו בשטף של המשחק עם הרבה הקרבה ותשוקה. כמובן שזה גם היה יום נפלא למאנונה, אבל אי אפשר לקפוץ ליותר מדי מסקנות. שוער נמדד לתקופה אחרונה, ולא רק לפי משחק אחד. עכשיו, אחרי ההפסד של צ'לסי, הליגה נפתחה מחדש, ואנחנו בעמדה חזקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully