וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון כפול לדניאל קציר בצליחת הכנרת

השחיין מכוכבי הצפון ניצח בשני המקצים במשחה המסורתי. מיכאל דימטרייב סיים שביעי בתחרות מסבב הגביע העולמי שבסין

שני אירועי מים פתוחים התקיימו בסוף השבוע. צליחת הכנרת ה-56, שהפעם גם כללה מקצים תחרותיים, ותחרות בסבב הגביע העולמי במים פתוחים שנערכה בשאנטו שבסין בהשתתפותו של השחיין הישראלי מיכאל דמטרייב. התחרות בסין כללה את השחיינים הבכירים בעולם, ודמטרייב ניהל איתם קרב צמוד לאורך כל 10 הקילומטרים, וסיים במקום השביעי עם תוצאה של 2:03.34 שעות.

צליחת הכנרת המסורתית כללה השנה גם שני מקצים תחרותיים למרחק 1.5 ק"מ ול-3 ק"מ. איגוד השחייה פתח פער בין שני המקצים כדי לאפשר לדניאל קציר מכוכבי הצפון להשתתף בשני המקצים, ואכן קציר עמד בציפיות וזכה בשניהם. קציר עבר מרחק של 3 ק"מ בזמן של 40:01.73 דקות, לפני יובל ספרא בן ה-16 מהפועל יזרעאל-נצרת עלית. שחר רסמן מכבי אשדוד, שאיבד את ההובלה בגלל טעות בניווט, סיים רק שלישי.

בין הנשים סיימה את שלושת הקילומטרים ראשונה לי כהן מהפועל ירושלים בזמן של 42:49.88 דקות. נגה פרי ממכבי קריית ביאליק סיימה שנייה, וחן אגאייב ממכבי קריית ביאליק סיימה שלישית

קציר ניצח גם את חצי המרחק בזמן של 20:41.97 דקות. אילן ברונפמן מהפועל יזרעאל- נצרת עלית סיים שני ושלישי הגיע ויקטור בלחסן ממכבי נהריה. בין הנשים סיימה ראשונה רותם עמית ממכבי ראשל"צ בזמן של 24:11.02 דקות, נעם גנן מהפועל טבעון סיימה שנייה, לפני טליה מלצר מהפועל ירושלים.

192 שחיינים השתתפו במקצה התחרותי, לעומת 7,000 צולחים השתתפו במקצה העממי בשני מסלולים, המסלול הארוך שיצא מחוף האון והסתיים בצמח – מרחק של 3.5 ק"מ, והמסלול הקצר שיצא מחוף מעגן והסתיים גם בצמח – מרחק של 1.5 ק"מ. כ-30 כלי שייט (סירות, רפסודות ואוניות) התפרסו לאורך כל המסלול, בממוצע כל 150 מטר, והעניקו לצולחים אפשרות לנוח במהלך השחייה.

בסיום הצליחה התקיים טקס מרגש לזכרו של אריה דרוול ז"ל, שטבע בשנה שעברה בגיל 77 במהלך הצליחה. אלמנתו של דרוול, ציפי, העניקה גביע מיוחד לצולח הוותיק ביותר -אותו קיבל בן עמי איצקוביץ' בן ה-75, שצלח את הכנרת בפעם ה-54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully