וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עלתה זמנית לפסגה

גומיס העלה את הקבוצה של קלוד פואל למקום הראשון על חשבון בורדו שתשחק בראשון. ואלנסיין הפתיעה את מארסיי 2:3

בידיעה שהמוליכה בורדו תשחק רק מחר (ראשון) מול ראן, בליון ובמארסיי הבינו שיש להם הזדמנות לנשום אוויר פסגות לפחות ל-24 שעות. מארסיי פספסה את ההזדמנות שלה כשהפסידה לראשונה העונה, 3:2 מול ואלנסיין, ומאוחר יותר עשתה ליון את העבודה עם 1:2 דרמטי על טולוז. גם פריס סן ז'רמן לא ניצחה, מחזור שלישי ברציפות, ונפרדה ב-1:1 מלוריין. מונאקו הפסידה בבית 2:1 לסנט אטיין, ואילו מונפלייה ניצלה את התוצאות הללו כדי להעפיל למקום השלישי אחרי 0:1 על בולון. בתחתית, גרנובל הפסידה 2:0 לאוקזר והפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של הליגה הראשונה שמנוצחת בכל שבעת משחקיה הראשונים.

ליון - טולוז 1:2

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים נעצרה ליון בשבוע שעבר על ידי פריס סן ז'רמן, אבל הערב גם פיגור מוקדם מול טולוז לא מנע ממנה להמשיך ולדהור עד למקום הראשון, בו תחזיק עד משחקה של בורדו מחר.

הסגולים היו אלה שפתחו טוב יותר עם שער יתרון מוקדם של מוסא סיסוקו בדקה התשיעית, אבל שבע דקות בתוך המחצית השנייה השיג יאניס טאפר בן ה-18, שנכנס במחצית וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של ליון, את השוויון בשער מצוין. בדקה ה-71 השלים בפטימבי גומיס את המהפך עם נגיחה אופיינית מקרוב שהשאירה את שלוש הנקודות בסטאד דה ז'רלאן.

לוריין - פריס סן ז'רמן 1:1

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, בפריס חזרו לדבר על התמקמות בין חמש הראשונות ולא מעבר לכך. אנטואן קומבוארה קיבל בחזרה את סטפן ססניון בקישור וקיווה לטוב, אבל דווקא לוריין הצנועה כבשה בדקה ה-40 מרגלי ארנול מבואמבה, אחרי בישול בעקב של קווין גמיירו. חמש דקות לאחר מכן נכבש השער המשווה, כשלודוביק ז'ולי סידר לחלוץ גיום הוארו שער ראשון העונה.

ואלנסיין - מארסיי 2:3

כרגיל לפני משחק בין שתי הקבוצות, נזכרו בצרפת באחת הפרשיות הכאובות שידעה הליגה שלהם, אז ניסו אנשי מארסיי בראשות ברנאר טאפי לשחד את שחקני ואלנסיין . בעקבות אותה פרשו ירדו השתיים לליגה השנייה וממארסיי נשלל התואר, אותו לא השיבה מאז. "הסיפור הזה שייך לעבר, אין צורך לציין אותו כרגע", אמר דידייה דשאן ערב המשחק, אבל שחקניו התקשו ליישם זאת על המגרש והוא חווה הפסד ראשון כמאמן הקבוצה.

ואלנסיין פתחה את העונה בצורה גרועה עם שלושה הפסדים, אך בשלושת המחזורים הבאים השיגה שבע נקודות והוסיפה שלוש נוספות ומרשימות במיוחד הערב. פרננדו מוריינטס רשם את שערו הראשון במדי מארסיי בדקה ה-13, אבל מילאן ביסבאץ' איזן אחרי שמונה דקות רק כדי לראות את ממאדו ניאנג מחזיר את היתרון לאורחים בחלוף דקה בלבד. הקצב המטורף נמשך, ובדקה ה-29 ואלנסיין השוותה פעם נוספת, כשהפעם דויד דוקורטיו נגח לרשת. המילה האחרונה הייתה של שחקן הגנה נוסף, רפאל שמיץ, שנגח לרשת של סטיב מנדאנדה בדקה ה-84 וסידר את הפתעת העונה עד כה.

מונאקו - סנט אטיין 2:1

כמו בורדו לפני שנתיים, מונאקו השתחררה מאחיזת הצבט של ריקרדו ההגנתי ויצאה לדרך חדשה שעד כה נראית מרשימה תחת הדרכתו של גי לאקומב. הערב אירחה הקבוצה מהנסיכות את סנט אטיין, אבל כבר אחרי שלוש דקות ספגה מראשו של בובקאר סאנוגו, הרכש מוורדר ברמן, במה שהעיד על העתיד לבוא. בדקה ה-55 הושג השיוויון, כשננה הגביה כדור חופשי והבלם סבסטיאן פויגרנייה נגח פנימה, אבל המילה האחרונה הייתה של סנט אטיין. גונזאלו ברחסיו הארגנטינאי נגח את הרביעי שלו תוך שבוע, וניצח את המשחק עבור אלן פראן בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

מונפלייה - בולון 0:1
למונפלייה: ננאד דזודיץ' (79)

נאנסי - סושו 1:2
לנאנסי: יוסוף חאג'י (3 בפנדל ו-39). לסושו: מרווין מרטאן (82)

אוקזר - גרנובל 0:2
לאוקזר: בנואה פדרטי (63), סדריק הנז'באר (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully