וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת גברה 0:1 על הפועל עכו

אלי מחפוד ושחקניו יצאו כשידם על העליונה וחגגו נקודות ראשונות. טצ'ם נ'טויה כבש (81). הוכנבוים: "לא הגיע לנו להפסיד"

בהפועל עכו ובמכבי אחי נצרת עקבו אחר התפתחות הליגה והרגישו שהן רחוקות מלספק את הנקודות שישאירו אותן בליגה. עכו השיגה עד עכשיו נקודה ונותרה רק איתה, לאחר הפסד ביתי 1:0 הערב (שבת) לאחי נצרת שחגגה סוף כל סוף ניצחון ראשון ונקודות בכורה. המשחק התקיים באיצטדיון בנצרת עילית ואיפשר לאוהדי אחי ליהנות מאווירה כמעט ביתית שהובילה לניצחון. גם השוער רוסלאן ניגמטולין, שאיכזב עד כה, שמר הפעם על שער נקי ורשם משחק שקט בין הקורות.

עכו פתחה טוב יותר, אבל התקשתה ליד השער ולא ניצלה את יתרונה בשדה. במחצית השנייה החלה אחי נצרת ליזום גם היא ובדקה ה-81 השיגה את השער מרגליו של טצ'ם נ'טויה, שרבע שעה לפני כן בעט לקורה. לאחר מכן כמעט הכפילה נצרת את יתרונה, אבל שוב פעם הכדור נבלם בקורה. לאלי מחפוד ושחקניו זה לא הפריע, והשער הבודד הספיק להם כדי לחגוג ניצחון ראשון ולסבך את מצבה של עכו.

בסיום המשחק אמר ירון הוכנבוים: "קודם כל חשובה התוצאה ולמרות ששחקנו טוב והגענו להרבה מצבים נכשלנו בתוצאה. אני יכול להגיד שההפסד בהחלט לא הגיע לנו והוא די אכזרי. היו לנו מצבים שקשה מאוד להחמיץ מהם. אני מקווה שבפעם הבאה נדע לנצל אותם ולנצח. הפנים שלנו קדימה ואני מצפה לנצח בכל משחק".

הפועל עכו: דודו גורש, עמנואל אמנגואה, גבע ברקאי, רון בן נחום, ליאור ראובן, בן בנימין, אדק מ'בה (ליאור לוי, 78), ליעד אלמליח, שחר סימנטוב, רועי דיין (אושרי גיטא, 54), ארדיאן נוהיו (עומרי אלמקייס, 78).

מכבי אחי נצרת: רוסלן ניגמטולין, איסמעיל עמאר, מארק גורמן (מוחמד עמרייה, 44), וואהב ברכאת, מאג'ד יונס, אדהם האדיה, שלומי חנוכה (לוהאב כיאל, 64), יניב לוזון, טצ'ם נ'טויה, איב ג'ידה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully