וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות מעורבות לנציגינו בתפוצות

טועמה שיחק 90 דקות בתיקו של לאריסה. 90 דקות למישאלוב בניצחון אפולון, ו-13 לבלילי בהפסד אנטליהספור 2:1 לפנר

גם לאחר המחזור החמישי בליגה היוונית, לאריסה עדיין ללא ניצחון בכורה ושקועה עמוק בתחתית. הערב (שבת) סיימה הקבוצה בתיקו 0:0 עם פאס ג'יאנינה, שהשאיר אותה במקום ה-13 עם שלוש נקודות בלבד. שמעון אבוחצירא, שנפצע באימון יום חמישי וייעדר כחודש, לא שותף כמובן ואילו סלים טועמה פתח בהרכב והשלים 90 דקות מלאות.

לאריסה שלטה במשחק, אבל כהרגלה, התקשתה בחלק ההתקפי. טועמה סיכן את השער בדקה ה-38 וספג כרטיס צהוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. תשע דקות בתוך המחצית השניה פתח הישראלי במבצע אישי, עבר שני שחקנים ובעט מרחוק כדור שפספס את המסגרת ולאריסה, שכבשה בסך הכל שלושה שערי ליגה עד כה, תחפש את ניצחון הבכורה בהזדמנות אחרת.

ניצחון למישאלוב, הפסד לבלילי

אנטליהספור, קבוצתו של פיני בלילי, הייתה קרובה לגרום לפנרבחצ'ה איבוד נקודות ראשון, אבל שער דרמטי של סמיח סנטורק בדקה ה-89 קבע 1:2 לקבוצתו של כריסטוף דאום. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-77 ולא היה רחוק מכיבוש כעבור שלוש דקות, כשמבצע נאה שלו הסתיים בחילוץ כדור של בלם פנר ברגע האחרון. עוד קודם, קארים קאזים העלה את פנר ליתרון בדקה ה-10 ועלי זיתוני איזן בדקה ה-21. אנטליהספור השיגה שש נקודות בלבד משבעת מחזורי הפתיחה והיא שקועה במקום ה-13. פנרבחצ'ה נשארה מושלמת.

* בקפריסין, ניצחה אפולון לימסול 1:4 את נאה סלאמיס ועלתה זמנית למקום הראשון עם 10 נקודות מארבעה משחקים. משה מישאלוב שיחק 90 דקות בקישור האחורי וראה את גסטון סאנגוי כובש פעמיים (49, 62) כשאנטוניו לופס (79) ואנדראס אברם (89) מוסיפים. מאסק השווה זמנית לאורחת בדקה ה-58.

* המחזור התשיעי בליגה הבלגית נפתח ביום שבת בערב. גנק סיימה את משחקה ב-1:1 עם רוסלארה, לאחר שספגה שער שוויון בדקה ה-90. החלוץ הישראלי אליניב ברדה פתח בהרכב והשלים 90 דקות. לוקרן גברה 1:4 על שרלרואה. החלוץ עומר גולן והבלם אבי סטרול היה בסגל, אך לא שותפו במשחק, המגן יואב זיו לא נכלל בסגל עקב פציעה. האלופה סטנדרד ליאז' גברה 0:2 על קורטרייק, הבלם רמי גרשון לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully