וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה בקלילות 0:3 את הפועל פ"ת

ברק יצחקי סחף את קבוצתו לניצחון מרשים עם שער (32) ושני בישולים - לבן שושן (44), ולעידן טל (26), שגם הורחק (37)

גבירותי ורבותי, היא שוב איתנו. אם אחרי הניצחון 1:3 על מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר עוד חשבנו שמא מדובר במשחק מוצלח נקודתי בלבד של בית"ר ירושלים, הרי שהערב (שבת) הגיע ניצחון נוסף, הפעם 0:3 על הקבוצה השניה של פתח תקוה, הפועל, והוכיח כי מחזיקת הגביע מעיר הבירה פתחה את עונת 2009/10, הפעם באופן רשמי וברור.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
קיבלו הצגה במשך 45 הדקות הראשונות. אוהדי בית"ר ירושלים/מגד גוזני

לניצחון הערב יש אבות רבים. על אף הכושר הטוב של טוטו תמוז, החליט מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, להעלות בחוד ההתקפה את ברק יצחקי ועמית בן שושן, והוא ידע בדיוק מדוע. המחצית הראשונה היתה קונצרט אחד גדול של ברק יצחקי, שבדקה ה-26 בישל נהדר מהאוויר לעידן טל, שהעלה את הירושלמים ליתרון. שש דקות מאוחר יותר הגיע תורו של חלוץ הנבחרת לעלות על לוח הכובשים בעצמו, כשסיים חילופי מסירות עם עמית בן שושן בבעיטה נפלאה אל החיבורים. המופע של יצחקי נמשך בדקה ה-44, כשהחזיר את הטובה לבן שושן בכדור עומק מוצלח, והחלוץ קבע 0:3. הרגע שהעיב על המחצית המצוינת של בית"ר היה בדקה ה-32, כשהיתקלות ספק מכוונת של עידן טל עם עוסמן בשירו במרכז המגרש, רחוק מהכדור, הסתיימה בכרטיס אדום לקשר הירושלמי, שירד כעוס לחדרי ההלבשה.

המחצית השניה היתה למעשה גארבג' טיים ארוך, ועל שאף שהאורחים מפתח תקוה הגיעו למספר מצבים, זה לא באמת הספיק. בית"ר הורידה הילוך או שניים, ויצחק שום ניצל את הדקות על מנת לבצע מספר חילופים, ולשלב גם את טוטו תמוז ופאולו דה לה האסה, שערך את הופעת הבכורה שלו בליגה.

ואם בבית"ר ירושלים יכולים להיות מבסוטים, הפועל פתח תקוה מצידה רושמת כעת הפסד שלישי ברציפות, וזה לא רק הנקודות, אותן גם הערב לא הצליחה החבורה הצעירה של דני ניראון לאגור. יותר מהכל, זו היכולת: ההגנה הכחולה נראתה פרוצה מתמיד הערב, ואין ספק כי המלאבסים זקוקים לסוג של שינוי. להפסיד 3:0 בטדי זה עוד בסדר, אבל ביכולת הזאת, הפועל פתח תקוה לא תגיע רחוק. זאת בניגוד ישיר לקבוצה השמחה של טדי הערב, שנראית טוב יותר משבוע לשבוע.

מהלך המשחק

דקה 7 - אבירם ברוכיאן התקדם, ומ-16 מטרים אלכסונית מהשער סובב את הכדור ברגל שמאל אל מעל המשקוף.

דקה 20 - בית"ר הלכה על קרן קצרה, אלא שהנגיחה של שמעון גרשון אחרי ההגבהה של אבי ריקן חלפה מעל השער.

דקה 26 - גול! ברוכיאן הקפיץ כדור נהדר מחצי מגרש ליצחקי, שהעביר בנגיעה אחת לרחבה, ועידן טל סיים את המהלך הקבוצתי המצוין ברשת. 0:1 לבית"ר.

דקה 32 - גול! יצחקי ובן שושן החליפו מספר מסירות בתוך הרחבה האורחת, ולאחר מכן סובב הראשון כדור מופלא אל החיבורים. שער גדול ו-0:2 לירושלמים.

דקה 37 - עידן טל נתקל בעוסמן בשירו בכוונת תחילה במרכז המגרש, אלון יפת לא היסס, שלף את הכרטיס האדום והרחיק את הקשר.

דקה 44 - גול! ברק יצחקי המשיך את המחצית המצוינת עם כדור עומק מוצלח לעמית בן שושן, שמול שניר דורי לא התבלבל וקבע 0:3 לבית"ר.

דקה 46 - 20 שניות מפתיחת המחצית פרץ יצחקי לרחבה והוציא כדור רוחב לעידן ורד, שבעט אל גופו של דניר דורי.

דקה 51 - אלנתן סלמי העביר כדור רוחב אותו הפציץ עידן סרור בטיל אדיר הישר למשקוף.

דקה 52 - אלנתן סלמי השתלט היטב על כדור ברחבה, אלא שאת הבעיטה החזקה שלו הדף אריאל הרוש.

דקה 59 - אבי ריקן קיבל כדור מברוכיאן, נכנס יפה לרחבה ובעט חזק מעל השער.

דקה 78 - טוטו תמוז ביצע סיבוב נהדר, ומ-20 מטרים הפציץ כדור שננעץ רק במשקוף.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, שמעון גרשון, אריק בנאדו, חן עזריאל, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד (פאולו דה לה האסה, 64), אבירם ברוכיאן (ג'וניור ויסה, 83), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 72), ברק יצחקי.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חוטבה, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' גברו; קובי דג'אני, תומר בן חיים (אלי אברבנל, 46), עידן סרור, ג'יימס קוקו לומל (איימן אבו סלאח, 46); עוסמן בשירו, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully