וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

סטיבן כהן העלה את העולה החדשה ליתרון בדקה ה-15, אבל שריקי קבע חלוקת נקודות בדקה ה-55. רעננה עדיין ללא ניצחון

אחרי שהשיגה נקודה ראשונה העונה במחזור הקודם נגד מכבי נתניה, הפועל רעננה המשיכה לעקוץ, כשהפעם פגשה את מ.ס. אשדוד והשיגה 1:1. בגביע הטוטו הקבוצה מעט שידרגה את עצמה כשניצחה את הפועל חיפה 1:3 ובקבוצה האמינו שנגד קבוצות בסדר גודל שלהם, אפשר יהיה לאסוף נקודות. באשדוד הגיעו למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה של 0:1 על הפועל חיפה והפועל עכו, אבל נעצרו מול העולה החדשה השלישית.

יוסי מזרחי הפתיע כשעלה עם נבו מזרחי הצעיר בהרכב, אבל אחרי רבע שעה, ודווקא בדקות טובות של קבוצתו, ראה את דראגן סטויקיץ' מוציא כדור מהרשת לאחר נגיחה מדויקת של סטיבן כהן, קשר הרכש מסלמנקה, מהגבהה של רועי לוי. 0:1 לרעננה במחצית. לאחר ההפסקה הכניס מזרחי את ברוך דגו למגרש, ואחרי תשע דקות קיבל את השיוויון כשעידן שריקי התגבר על הגנת רעננה, חלף על פני השוער שאול סמדג'ה וכבש. עד לסיום ניסו שני המאמנים להשיג הכרעה עם חילופים התקפיים, אך התוצאה נותרה בעינה.

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי (עומרי עטיה, 46), איתי טואף, אבי סופר, חיים פונטרמולי, לירה, איתי אלקסלסי, סטיבן כהן, ארמנדו לסקאנו (רז כהן, 70), תמיר פור, כריסטיאנו דוס סנטוס (דודו ביטון, 85).

מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון. רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, משה אוחיון (ננאד בגוביץ', 77), שי רביבו, נבו מזרחי (ברוך דגו, 46), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב (ברק בדש, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully