וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת הביסה את הפועל ב"ש 0:3

הפועל ב”ש הובסה 3:0 על ידי מכבי פ”ת והקהל האדום השתולל וקרא למאמן להתפטר. בן חיים (צמד) ובוקסנבוים כבשו

ארבעה מחזורים לקח לגיא עזורי ללמוד את מה שרבים לפני כבר יודעים - התפקיד של מאמן הפועל באר שבע הוא אחד הקשים וכפויי הטובה בכדורגל הישראלי. הקבוצה מבירת הנגב ספגה הערב (שבת) את הפסדה השני ברציפות כשהובסה 3:0 על ידי מכבי פתח תקוה. זה הספיק לאוהדים שהגיעו מהדרום להשתולל ביציעים ולדרוש את ראש המאמן, שפתח את העונה עם ארבע נקודות משני המשחקים הראשונים.

טל בן חיים שחקן מכבי פתח תקוה. יותם רונן
צמד שהלחיץ את גיא עזורי/יותם רונן

גם מכבי פתח תקוה עלתה למשחק לחוצה לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל טל בן חיים דאג להרגיע את הרוחות עם שער מוקדם בדקה ה-12. הקהל האדום הלחיץ את הקבוצה שלו שאיבדה את הראש. בדקה ה-35 נשרק פנדל לזכות המארחת ובן חיים העלה את מאזנו לצמד. עוד לפני המחצית הורחק יוסי אופיר וחתם סופית את ההתפרקות של באר שבע.

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד. עזורי הכניס למערכה את נדב קידר על מנת למנוע תבוסה ולנסות לייצב את ההגנה הרעועה שלו, אבל עומר בוקסנבוים ניצל עוד חור ענק וכבש את השלישי בדקה ה-50 וסגר ערב עגום לתבוסה קשה לאדומים.

מכבי פתח תקוה עשתה בקיץ עבודה שקטה, למרות פתיחת העונה הבינונית, לרוני לוי יש קבוצה צעירה עם הרבה פוטנציאל שודאי תקבל הרבה ביטחון מהניצחון הזה. באר שבע, למרות הרכש המסיבי, נבנתה בצורה לא מאוזנת וממשיכה לסבול שבוע אחר שבוע מהחולייה האחורית. הציפיות המוגזמות מהקהל מגבירות את הלחץ והופכות את סביבת העבודה בבאר שבע לכמעט בלתי אפשרית. לכל מאמן.

מהלך המשחק

דקה 8: אסולין מצא את רביבו שבעט מהאוויר וסחט הדיפה טובה של אוהד כהן.

דקה 12 - גול! טל בן חיים חדר לרחבה, ניצל שמירה לקויה של הגנת האורחים ובעט משמאל לימין כדור שטוח פנימה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 35: גול! רומן העלה כדור חופשי לרחבה, גנון נגח לרוחב השער ובוסיץ' הוכשל ברחבה על ידי אילוז. השופט בר נתן הוציא אדום לאילוז, אך שינה את ההחלטה לצהוב, לאחר התייעצות עם הקוון. בן חיים דייק מהנקודה הלבנה והשלים צמד. 0:2.

דקה 43: כרטיס אדום! יוסי אופיר ספג צהוב שני והורחק על ידי השופט בר נתן.

דקה 50: גול! פרדה הכניס כדור בין כל הגנת באר שבע לבוקסנבוים, שעבר את קאלה ובעט לרשת העליונה. 0:3.

דקה 53: בן חיים ירה מ-20 מטר וקאלה התעופף לחיבורים והציל שער בטוח.

דקה 71: קדוסי , שנכנס לפני פחות מדקה, קיבל כדור על סף הרחבה ובעט מעל השער.

דקה 85:כדור רוחב שהוגבה לרחבה מצא את ראשו של קדוסי החופשי, אך הנגיחה של החלוץ משלושה מטרים מצאה רק את הרשת החיצונית.

דקה 88: בוסיץ' העביר כדור רוחב לעומר דמארי שמול השער הריק מצא רק את רגלו של אילוז שהרחיק, דמארי השתלט על הכדור החוזר, אבל לא הצליח לכבוש.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אסי משיח, אבי יחיאל, מוראד מגאדוב, קובי גנון; ניצן דמארי, דן רומן (ונצ'ו טריאנוב, 62), דני פרדה (דובב גבאי, 74), עומר בוקסנבוים, טל בן חיים (עומר דמארי, 70); טומיסלאב בוסיץ'.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז, פאבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש (יוסי אלקיים, 60), יוסי אופיר (הורחק, 43), מאור מליקסון, דוד רביבו, ארז מסיקה, גיל בלומשטיין (נדב קידר, 46), ליאור אסולין (אוהד קדוסי, 70).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully