וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "הנוער הוא לב ליבו של הכדורגל"

26.9.2009 / 14:01

הבעלים של מכבי ת"א נכח בניצחון קבוצת הנוער בדרבי (0:1) והוסיף על הבוגרים: "אני מעודד מאוד, ומרוצה מהרוח המכבית"

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב חגגה היום (שבת) נצחון יוקרתי בדרבי הנוער הגדול לאחר שניצחה 0:1 את הפועל תל אביב במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל לנוער, במשחק שנערך במגרש בקרית שלום. את שער הנצחון לצהובים כבש רועי קהת כבר בדקה השביעית. האדומים עוד הספיקו להחמיץ פנדל לאחר ששוער מכבי יוסי גינצבורג, שהיה המצטיין בשדה, הדף נפלא את בעיטתו של קשר הפועל רועי גורדנה בדקה ה-25.

כ-1000 צופים נכחו במגרש ביניהם גם הבעלים הקנדי של המועדון מיטש גולדהאר ועמו היושב ראש אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה. "הנוער הוא לב ליבו של הכדורגל ולא רק במכבי, רק חבל שיותר צופים לא הגיעו למגרש", אמר גולדהאר בראיון שנערך עמו במחצית המשחק. "מבחינתי מחלקת הנוער היא מרכזו של עתיד המועדון כולו", הוסיף הבעלים הקנדי של המועדון.

גולדהאר שמתגורר דרך קבע בקנדה, התייחס לניהול המועדון ממרחק ואמר: "יש לנו הנהלה מצוינת ואני מאמין בה. קנדה אמנם רחוקה, אך היום בעידן הטכנולוגי מדובר רק במרחק של טיסה. התחייבתי למעורבות מלאה במועדון בעתיד הנראה לעין".

גולדהאר יעשה את דרכו מאוחר יותר גם לקרית אליעזר בכדי לצפות בקבוצת הבוגרים מתארחת אצל הפועל חיפה (17:00, ספורט 1). "לוקח זמן לבנות קבוצה, אנו מאמינים בסבלנות", אמר הבעלים. "ניקח החלטות בטווח הרחוק בכדי לבנות קבוצה ווינרית. אני מאד מעודד ממה שאני רואה ובעיקר מתרשם מהרוח המכבית ומהאווירה הנפלאה במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully