וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: פוטאפנקו הגיע לארץ לסייע לשטילוב

המאמן הרוסי, שיכין את שטילוב לאליפות העולם בלונדון בחודש הבא, אמר: "אפשר לממש איתו את כל המטרות ההישגיות"

מאמן ההתעמלות הרוסי, ואלנטין פוטאפנקו, מומחה לתרגילי קרקע וקפיצות שהגיע לארץ לפני מספר ימים ומסייע לאלכס שטילוב בהכנותיו האחרונות לאליפות העולם שתיערך בלונדון ב-12 באוקטובר, הוזמן על ידי שטילוב והוועד האולימפי בישראל לסיור בחוויה האולימפית בהדר יוסף. בתום אימון בוקר הגיעו השניים לוועד האולימפי וערכו סיור, בסיומו פגש פוטאפנקו את יושב ראש הוועד האולימפי בישראל, צבי ורשביאק, ולא הסתיר את התרגשותו מהחוויה המיוחדת שחווה.

על חניכו שטילוב, אותו הכין גם בישורת האחרונה לקראת בייג'ינג ולקראת אליפות אירופה השנה, אמר פוטאפנקו לצבי ורשביאק: "אני מאמין בו מאוד. הוא קודם כל אדם מיוחד ויש לנו כימיה מצוינת. מדובר בבחור מדהים, מוכשר מאוד, ואיתו אפשר לממש את כל המטרות ההישגיות".

המאמן האורח, שהובא לישראל פעם שנייה בסיוע היחידה לספורט הישגי של הוועד האולימפי בשיתוף עם איגוד ההתעמלות, הוא בעל נסיון אולימפי רב שנים. כמאמן הוביל את ויטאלי שרבו במשחקים האולימפיים בברצלונה לזכייה בשש מדליות זהב, וב-1976 במונטריאול וב-1980 ברוסיה הוביל את המתעמלת נלי קים לזכיה במדליות זהב בתרגילי הקרקע והקפיצות. הוא, יחד עם סרגיי וייסבורג, מאמנו הישראלי של שטילוב, יעבדו יחד עד לאליפות העולם בולנדון.

אליפות העולם בלונדון, במתקן האולימפי, תחל כאמור ב-12 באוקטובר. אלכס שטילוב יכנס למעגל התחרויות יום לאחר פתיחת התחרות בשעה שבע בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully