וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר העפילה לגמר בטשקנט

הישראלית גברה 6:7, 2:6 על גובורצובה (73), העפילה שבוע שני ברציפות לגמר ושברה שיא: רצף של תשעה ניצחונות בסבב

קשה להאמין שעד לא מזמן כולם הספידו אותה. בינתיים שחר פאר נתנה פייט ונלחמה לחזור לעצמה, כשהיום (שבת) היא המשיכה לדהור לעבר גמר שני ברציפות, הפעם בטורניר טשקנט. הישראלית, המדורגת 46 בעולם ושנייה בטורניר, ניצחה את אולגה גובורצובה הבלארוסית 6:7, 2:6, כשבדרך היא גם שוברת את שיא הניצחונות שלה: תשעה.

בתחילת השבוע, כזכור, פאר זכתה בטורניר גואנזגז'ו, עדיין לא הפסידה אף מערכה בשבועיים האחרונים, ולמרות שמדובר בטורניר בסדר גודל בינוני (פרסים בסך 220 אלף דולר), מדובר בהחלט בהישג נאה. פאר וגובורצובה נפגשו חמש פעמים במהלך הקריירה שלהן, אך בשלושת המשחקים האחרונים הייתה ידה של הבלארוסית על העליונה, כששני הניצחונות היחידים של פאר היו במהלך 2003. כעת פאר מוסיפה לעצמה ניצחון חשוב במאזן בין השתיים. בחצי הגמר השני נפגשו המדורגת 1 בטורניר, ירוסלבה שבדובה הקזאחית, ואקגול אמנמורדובה המקומית. אמנמורדובה ניצחה 4:6, 6:7 והעפילה לגמר, שישודר בספורט 2 מחר ב-11:00 בבוקר.

פאר פתחה את המשחק כמו שצריך ואחרי משחקון ראשון ארוך אותו הגישה, היא גילתה סבלנות ובסופו של דבר זכתה בו. הישראלית גילתה קצת עצבנות בהמשך, ואחרי שכבר הובילה 1:2, היא פספסה הזדמנות לשבור ומיד לאחר מכן נשברה בדרך לפיגור 3:2 מרגיז מבחינתה. ההמשך היה של גובורצובה, לה היו הזדמנויות שבירה רבות לסיים את הסיפור מוקדם, אך פאר הראתה אופי והצליחה לשבור את הבלארוסית בחזרה במשחקון העשירי ל-5:5. השתיים הרבו לטעות, נשברו שוב פעם אחת כל אחת והלכו להכרעה בשובר שוויון. פאר כבר הובילה 6:1, פספסה הזדמנות לסגור עניין מוקדם ובסופו של דבר ניצחה 5:7.

פאר שוחחה ארוכות עם מאמנה בסיום המערכה, קיבלה תדריך להמשיך לעשות את הדברים החיוביים ולהתעלם מצורת המשחק, כשהדגש הוא להביא את הניצחון. פאר יישמה את ההוראות בשתי המערכות הראשונות, כשהשיגה שבירה מצוינת שהעלתה אותה ל-0:2. מכאן השתיים היו עקביות וכל אחת שמרה על ההגשות שלה, עד שפאר ניצלה את המשחקון השביעי כדי לשבור את ההגשות של יריבתה הבלארוסית ועלתה ל-2:5. מכאן הדרך לניצחון הייתה קלילה, פאר משכה אותה עוד קצת, ולבסוף ניצחה 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully