וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אזרחי ארגנטינה איבדו סבלנות כלפי מראדונה

סקר קובע כי 67 אחוז חושבים שמאמן הנבחרת לא צריך להיות בתפקידו, רק 22 תומכים בו. היגואין, איימאר וזבאלטה בסגל

מי אמר שבארגנטינה שומרים אמונים לדייגו מראדונה למרות הכישלונות האחרונים בנבחרת? רוב הציבור רוצה שכדורגלן העבר והמאמן הנוכחי של הנבחרת יתפטר מתפקידו לאחר התוצאות הלא מחמיאות במוקדמות הגביע העולמי. הדברים באים לידי ביטוי היטב בסקר שנערך ופורסם ביום שישי האחרון.

בסקר נכללים 442 אנשים, כאשר 67 אחוז מהם מאמינים שמראדונה לא צריך להיות בתפקיד, בעוד רק 22 אחוז תומכים בו. תחת הדרכתו של מראדונה הפסידה הנבחרת בארבעה משישה משחקים במוקדמות, מה שהוביל אותה למקום החמישי בבית הדרום אמריקאי, בזמן שרק ארבעת הראשונות זוכות בכרטיס ישיר למונדיאל. המשימה הבאה של ארגנטינה היא משחק ביתי נגד פרו ב-10 באוקטובר ונגד אורוגוואי בחוץ ארבעה ימים לאחר מכן.

ובינתיים מראדונה הכריז על הסגל לקראת שני המשחקים, כאשר ההפתעות הן זימונם של פאבלו איימאר מבנפיקה ליסבון ופאבלו זבאלטה ממנצ'סטר סיטי. כצפוי ואחרי חודשים של המתנה זומן גם חלוצה של ריאל מדריד, גונזאלו היגואין. גם ליאו מסי, חבייר מסצ'ראנו וקרלוס טבז זומנו. אגב, דקות לפני פרסום הסגל החלו ספקולציות לגבי האפשרות שסרחיו אגוארו לא יזומן, אך בסופו של דבר הוא נקרא לדגל לטובת שני המשחקים. לקראת משחק ההכנה נגד גאנה זומנו ביום חמישי האחרון אריאל אורטגה (ריבר פלייט) ומרטין פאלרמו (בוקה).

מי שלא זומנו הם פרננדו גאגו, מקסימיליאנו רודריגז, ליסנדרו לופז וחבייר זאנטי. מגנה של מארסיי, גבריאל היינצה, זומן לסגל, למרות שנראה היה שמראדונה איבד את סבלנותו עם השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully