וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אין הפתעות בפתיחת הליגה

האלופה מכבי ראש"לצ הביסה את רעננה 13:46, יריבתה העירונית ניצחה את חולון 17:29. אס"א ת"א-רמה"ש 19:24

ליגת "בנק יהב" בכדוריד יצאה הערב (שישי) לדרך עם מחזור מלא, והגרלה שסידרה לקבוצות החזקות להכות את החלשות יותר, ולהתכונן לקרבות הגדולים באמת של הליגה הזאת.

מכבי ראשון לציון - הפועל רעננה 13:46

לא רק שהאלופה אירחה את העולה החדשה, אלא שהשניה הגיעה בסגל חסר וחטפה מכה חזקה בבית מכבי. המארחים פתחו מהר מאוד ויצרו פער בלתי מחיק עוד בתחילת המחצית הראשונה, כשירדו להפסקה ביתרון 10:27. לאורך כל המחצית השניה כבשה רעננה רק שלושה שערים וירדה בסיום מנוצחת 46:13. את כובשי ראשון לציון הובילו רועי ביטון, דניאל פרידמן ויואב נאמן עם שישה שערים כל אחד. רמי אינגל מרעננה כבש לבדו שישה שערים לזכות קבוצתו.

מכבי קרית מוצקין - מכבי תל אביב 32:25

800 צופים מילאו את אולם גושן ונהנו ממשחק צמוד ברוב חלקיו. עד לדקה ה-20 תל אביב הובילה בפער קטן, אלא שאז החלה מעט לברוח וירדה להפסקה ביתרון 14:19. המחצית השניה נפתחה באותה מגמה, אך לאחר כמה דקות הצליחה מוצקין לצמק שוב את הפער לשני שערים בלבד. תל אביב שוב התעוררה, בעזרת רוח גבית של השוער צביקה גרוס ופתחה פער גדול ממנו מוצקין כבר לא הצליחה לחזור. את כובשי האורחים הוביל אמי צ'וקמיקה עם 13 שערים, מהם שמונה בפנדלים. ג'ון אונשה ו-ואדים ויריץ' הוסיפו ארבעה שערים כל אחד.

הפועל ראשון לציון - מ.כ חולון 17:29

האורחת פתחה טוב והובילה 1:3 על סגנית האלופה, אבל שחקניו של ווה זייקמן התעשתו על עצמם מהר כדי להחזיר את היתרון ולהגדיל אותו בהדרגה עד לסיום המשחק. עידן מימון הוביל את כובשי ראשון עם עשרה כיבושים, עידן יעיש הוסיף שישה. בחולון הרבו לכבוש כריס אוגדובה ודניאל שמשון עם שלושה שערים כל אחד.

אס"א תל אביב - א.ס רמת השרון 19:24

האורחים סבלו מהחטאות רבות מול השער, שם ניצב מישה לוין, שעצר שלושה פנדלים במשחק ובסך הכל רשם 23 עצירות. לאחר 8:14 במחצית, עלתה אס"א ליתרון השיא שלה, שמונה שערים, אך רמת השרון הצליחה לצמצם מעט. יותר מזה לא הצליחו חניכיו של ראובן יוספולסקי לעשות ובסיום ניצחה אס"א 19:24. את כובשי אס"א הובילו מאריו סריץ' ואיציק חליפי, עם חמישה שערים כל אחד. עבדול ראשיד טונדיי הוביל את כובשי רמת השרון עם שבעה שערים.

הפועל רמת גן - בני הרצליה 43:27

תוך דקות ספורות עלתה הרצליה ליתרון של 1:7, מה שלא הותיר הרבה סיכוי בהמשך למארחים. למרות שנאלצה להסתדר ללא תומר שמעוני שהורחק באדום ישיר בדקה ה-22, הובילה הרצליה לאורך כל המשחק. במחצית הורה לוח התוצאות על 11:23 לאורחים ומאמצע המחצית השניה כבר היה ברור מי המנצחת. דן הבר הוביל את כובשי הרצליה עם 8 שערים, ניר קוסטויאנוביץ' הוסיף שבעה משלו. השחקן הצעיר תומר טואג, בן 16 בלבד, שולב במחצית השנייה בשורות הרצליה ואף כבש שני שערי בכורה בליגת העל.

א.כ נס ציונה - עירוני פתח תקוה 23:27

נס ציונה הובילה למעשה לאורך כל המשחק, בהפרש שנע בין שער לארבעה שערים. במחצית הייתה התוצאה 10:12 למארחים. שתי דקות לסיום הצליחו האורחים לצמק ל-23:25, אך עצירות יפות של שוער נס ציונה, טולי ליבגוט, סייעו לה לשמור על ההפרש ולנצח בסיום 23:27. ברק פריד, אסף פאר ועמית כהן הובילו את כובשי נס ציונה עם חמישה שערים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully