וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון זכתה בטורניר בפולין

25.9.2009 / 22:15

הקבוצה של דן שמיר ניצחה את טרפל סופוט 61:65, וזכתה בזכות הניצחון הקודם על קטוביצה. מכבי חיפה-נהריה 81:88

בני השרון השלימה הערב (שישי) זכייה בטורניר בפולין לאחר שגברה 61:65 על קבוצת טרפל סופוט המקומית. שחקניו של דן שמיר רשמו ניצחון שני ברציפות, לאחר שניצחו אמש את קטוביצה, והציגו היום משחק טוב מאוד במחצית הראשונה ואף עלו ליתרון 28:41 בסיום המחצית, בזכות יכולת מצוינת של קוקי בלצ'ר. במחצית השנייה לא היה ספק לגבי ניצחונה של בני השרון, והקבוצה שיחקה משוחרר יותר. הקבוצה תחזור בלילה שבין שבת לראשון לארץ.

קלעו לבני השרון: מאט הראייז (8 ריבאונדים) וקוקי בלצ'ר 15 כל אחד, רון סטיל ואוגונה אוניקווה 7 כל אחד, שון ג'יימס (8 ריבאונדים) ואורי יצחקי 6 כל אחד, בן רייס 5, דורי אסף 2 וארז כץ 1.

חיפה לא התקשתה מול עירוני נהריה

מכבי חיפה רשמה הערב (שישי) ניצחון שני רצוף במשחקי ההכנה שלה לקראת העונה הקרובה, כשגברה 81:88 על עירוני נהריה, שרשמה הפסד ראשון לאחר שניצחה במהלך השבוע את הפועל עפולה. המשחק נערך במסגרת מחנה אימון שעורכת חיפה בכפר בלום, אותו תסיים במוצאי שבת. במהלך המשחק נפגע גארד הקבוצה, ג'ייסון ריץ, כשמתח את השריר. בנהריה לא שיחק מארק אגרסון, ששבר את שיניו הקדמיות במהלך המשחק מול עפולה השבוע.

חיפה פתחה טוב את המשחק, כשג'ייסון ריץ' מציג רבע ראשון טוב, ושליטה במשחק, עד שנפצע דקה לסיום הרבע הראשון. בסוף הרבע הוליכו הירוקים 12:18. גם ברבע השני נראו שחקניו של אבי אשכנזי חדים, כשג'רמי טיילר נכנס לעניינים עם כמה חסימות יפות ובמחצית הוליכה חיפה 33:45. המחצית השנייה הייתה פחות טובה מבחינת חיפה ששמרה על היתרון הדו ספרתי גם בסוף הרבע השלישי 55:68. הרבע האחרון היה שייך לדימארקו ג'ונסון שקלע 34 נקודות, והצליח להחזיר את נהריה למשחק, אך לא לכדי מהפך ובסיום 81:88 לחיפה.

קלעו למכבי חיפה: דבון ג'פרסון 15 ו-8 ריבאונדים, ג'רמי טיילר 13 ו-6 חסימות, ג'סי פלוט-רוסה (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים) ודרור חג'ג' 12 כל אחד, עידו קוז'יקרו ומשה מזרחי 11 כל אחד, ג'ייסון ריץ' ובן סטרונג 5 כל אחד, עמית בן דוד וטוד גולדן 2 כל אחד. קלעו לעירוני נהריה: דימארקו ג'ונסון 34, אור איתן 14 ו-7 ריבאונדים, טאשיד קאר 12, עודד שעשוע 7, קייל מקלארני וברק פלג 5, דניאל גור אריה 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully