וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי ת"א: שטראובר מחוץ לסגל

השוער נקע את קרסולו במהלך האימון לפני המשחק נגד הפועל חיפה (17:00, ספ' 1), גיא סולומון יפתח. רואש צפוי להיעדר

לעיני הבעלים, מיטש גולדהאר, קיימה אתמול (שישי) מכבי תל אביב את האימון המסכם לקראת המשחק בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה (שבת, 17:00, שידור חי בספורט 1). הצהובים, שטרם הפסידו מתחילת העונה בכל המסגרות, ירצו להמשיך במומנטום החיובי ולהישאר קרובים למכבי חיפה המושלמת במקום הראשון. במהלך האימון, סובב השוער לירן שטראובר את קרסולו במהלך משחקון. הקפטן נטש את האימון וירד לקבל טיפול רפואי. השוער לא שב לאימון והיום התברר כי הוא לא יפתח במשחק. גיא סולומון יחליפו, מייק חן יהיה השוער השני.

גורם בצוות המקצועי התייחס למשחק ואמר: "המשחק בחיפה הוא מבחן כוח לקבוצה אפילו יותר מהמשחק הביתי נגד בני יהודה. אם נגד בני יהודה שיחקנו אצלנו בבית לעיני הקהל ונגד קבוצה טובה, המבחן האמיתי הוא מול קבוצה שאולי על הנייר פחות טובה, אבל אין לנו ספק שתהיה יריב עיקש שירצה להוכיח שמקומו בליגת העל מוצדק. אנחנו בטוחים שיהיה לנו משחק קשה. אנחנו רוצים לנצח ולהמשיך במומנטום החיובי".

על פי התרגול באימוני השבוע, שני קשרי הרכש הזרים אנדריי קומאץ' ואיביצ'ה אילייב יפתחו בהרכב. הסרבי אילייב הרשים מאוד בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה בגביע הטוטו, ולמרות שהוא עדיין אינו כשיר ל-90 דקות, אבי נמני ייתן לו את הקרדיט בהרכב הראשון.

לצוות המקצועי שתי התלבטויות בחוליית הקישור. בשלב זה נראה ששרן ייני יקבל עדיפות על גיז'רמו ישראלביץ', שעשוי להיות מסופסל לראשונה העונה. נמני מתלבט גם בין יוסי שבחון לתמיר כחלון בחלק הקדמי של הקישור. מי שבוודאות לא יהיה בסגל הוא הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס, שעדיין לא נמצא בכושר משחק ובקבוצה לא ממהרים לשלבו ברוטציה.

אמש נערכה אסיפת הוידאו הטקטית של הקבוצה, כאשר הבעלים גודלהאר נכח גם בתדריך הזה כפי שעשה בכל אחד מאימוני השבוע של הקבוצה מאז הגיע ביום שלישי לישראל. גולדהאר יהיה נוכח גם במשחק בקרית אליעזר.

בתוך כך נמסר מהקבוצה כי דרבי הנוער בשבת מול הפועל תל אביב ישודר בשידור חי ובחינם באתר הרישמי של המועדון. זו הפעם הראשונה בה מעביר אתר אינטרנט רישמי של מועדון כלשהו בארץ, שידור חי של משחק. את המשחק ישדר דני דבורין כאשר אבי כהן יהיה הפרשן לצידו.

הרכב משוער: גיא סולומון, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ', איביצ'ה אילייב, תמיר כחלון, יובל אבידור, עמנואל מאיוקה.

10 שנים ללא ניצחון ביתי על הצהובים

ההתרגשות בהפועל חיפה לקראת המשחק בשבת (17:00, שידור חי בספורט 1) בשיאה. האדומים רואים חשיבות גדולה במשחק ויודעים כי אם יצליחו לנצח יריבת צמרת ראשונה יעלה רף הציפיות מהקבוצה, והתברגות בחלק העליון של הטבלה לא תהיה רק בגדר הצהרה. יחד עם זאת, בחיפה צריכים לשים לב לנתון דיי בעייתי מבחינתם. מעבר לעובדה כי האדומים לא נחשבים לקבוצה ביתית במיוחד מאז עונת האליפות לפני כעשור, הקבוצה לא הצליחה לנצח את הצהובים בקרית אליעזר במסגרת ליגת העל. בכלל, התוצאה הנפוצה בין שתי הקבוצות הללו היא תיקו.

עוד לפני האימון, קיים המאמן שלומי דורה אסיפת קבוצה וכפי שהוא נוהג לעשות, החדיר מוטיבציה בשחקנים: "אני מאמין בכם", אמר המאמן. "מחר זו הבמה המרכזית שרצינו לחזור אליה ואני מצפה שתבוא מרוכזים ומפוקסים בכדי לנצח את המשחק". דורה שם דגשים על חשיבות החזקת הכדור באמצע המגרש.

כפי שכבר נראה באמצע השבוע, חיפה תחסר את אושרי רואש שסובל ממתיחה ברצועה בברכו. הבלם אמר היום: "המשחק הזה מאוד חשוב לנו ואני רוצה לעזור לקבוצה. אני אעשה הכל בכדי לשחק בו, אבל יש לי כאבים מאוד חזקים. אני אדע רק מחר אם אוכל לשחק, אבל הסיכויים לא גבוהים". את מקומו של רואש בהרכב, אם לא יהיה כשיר, יתפוס ככל הנראה עודד אלקיים. שאר הסגל בריא ויעמוד לרשותו של דורה שפרט לרואש לא מתכנן שינויים מהמשחק מול אחי נצרת.

מכבי תל אביב: גיא סולומון, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ', איביצ'ה אילייב, תמיר כחלון, יובל אבידור, עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully