וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בני סכנין: משה ביטון הושעה

גיא לוזון הוציא את החלוץ מהסגל למשחק נגד סכנין (19:00), לה הפסידו הזהובים פעמיים מאז מונה ערן קוליק למאמן הקבוצה

שחקני בני יהודה ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם בשכונת התקווה והשלימו את ההכנות לקראת המשחק בו תארח מחר ( שבת, 19:00, אין שידור) הקבוצה בבלומפילד את בני סכנין במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. הזהובים שמדורגים במקום השני ערב המחזור ירצו להמשיך במומנטום החיובי ולהישאר בחבורת הצמרת במשחק שישחזר את שמינית גמר גביע המדינה מאשתקד, אז הפתיעה סכנין עם ניצחון 0:2.

החלוץ משה ביטון לא ייכלל בסגל למשחק, לאחר שהוענש על ידי גיא לוזון. ביטון החסיר את אחד האימונים מסיבה לא מוצדקת והמאמן, שכבר העניש את אלירן עטר ואסי בלדוט בשל עבירות משמעת, החליט לנקוט ביד קשה ולהוציא את השחקן מהסגל. מלבד ביטון, לוזון יהנה מסגל מלא כאשר גם הקפטן בלדוט, שסבל השבוע מרגישות בשרירי הבטן, כשיר וייפתח בהרכב. על פי התרגול הטקטי, נראה כי עמרי אפק יפתח לראשונה במסגרת משחקי הליגה ויתופקד באגף הימני של הקישור על חשבונו של לירוי צעירי, שהתאכזב מאוד לגלות אמש כי הוא אינו מתורגל בהרכב. מהראן ראדי וחסן אבו זייד יפתחו בקישור האחורי, כאשר אלירן עטר יתופקד כרגיל כחלוץ בודד בחוד ובקבוצה מחכים בקוצר רוח לשער הליגה הראשון שלו העונה.

"אנחנו נמצאים במומנטום טוב בליגה ונרצה להמשיך את זה גם בשבת", אמר אפק לוואלה! ספורט. "בזמן האחרון היו הפסקות קצת ארוכות ממשחק למשחק ואין ספק שזה חידש את הרעב לחזור לשחק ולנצח. אני מקווה שביום שבת נשחק כפי שאנחנו יודעים וצריכים ונישאר במקום שבו אנחנו רוצים להיות".

אפק התייחס גם לעצמו ואמר: "בסך הכל עברתי חודש לא קל, עם שבר ביד וקרע בשריר הרגל, ככה שזה קצת עצר לי את הכניסה לליגה. אבל עכשיו אני מקווה שזה מאחוריי ובשבועיים האחרונים אני מרגיש טוב ומקווה לתת את מה שאני יודע ואת מה שבשבילו הביאו אותי. אין לי ספק שזה יילך ויישתפר ככל שתתקדם הליגה, אבל אני חושב שבסך הכל אם נשחק כקבוצה גם התקפית וגם הגנתית כמו שאנחנו יודעים, בטח בבית, אז בשבת בערב נהיה עם עוד שלוש נקודות".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, עומרי אפק, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר

קוליק: "המטרות שלנו הן להתברג בצמרת"

בני סכנין סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ בבלומפילד. למרות האווירה הטובה שקיימת בקבוצה לאחר הניצחון במחזור האחרון של הליגה על הפועל פתח תקוה, בסכנין מודעים היטב ליכולת הטובה של הזהובים מתחילת העונה ולקושי של המשחק מחר. אם יש עוד סיבה לחיוכים בסכנין, היא העובדה שמאז שהגיע ערן קוליק לקבוצה, סכנין ניצחה את בני יהודה בשני מפגשים.

קוליק ערך היום אסיפה קבוצה בה אמר: "צפוי לנו משחק מאוד קשה מחר. בני יהודה קבוצה מצויינת ומשחקת כדורגל טוב, אך לנו יש מטרות מוצהרות שהן להתברג בצמרת. מחר זה משחק להראות שאנחנו לא סתם מצהירים, אלא שאנחנו יכולים לקחת נקודות במקומות קשים". לאחר מכן, הראה קוליק וידיאו של היריבה ממספר מפגשים וביקש משחקניו למנוע את המשחק המסודר של הזהובים. לקינוח הראה המאמן את הדרבי של מנצ'סטר בכדי לעורר את התיאבון לשערים לחניכיו.

בעניין ההרכב עדיין מתבלט קוליק כיצד סכנין תעלה מחר. ההתלבטויות הן בעיקר על עמדת המגן הימני, כשהדבר תלוי בעיקר בכשירותו של עבאס סואן. אם סואן (שסובל עדיין מכאבים בברכו אבל ערך היום אימון מלא) יוכל לשחק, אז הוא יפתח במרכז המגרש וקוליק יחליט רק מחר האם חיים בנון יפתח כמגן הימני או שימשיך לתת את הקרדיט למוחמד זבידאת הצעיר. אם סואן לא יימצא כשיר, בנון ימשיך בקישור האחורי וזבידאת ימשיך לאייש את המגן הימני.

הרכב משוער: מאיר כהן, מהראן אבו ריא, פטי יא יא, טל חן, חיים בנון, עבאס סואן (מוחמד זבידאת), חאלד חלאיילה, חיאר סספדס, ראובן עובד, אחמד קאסום, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully