וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - מכבי נתניה: דרוש ניצחון

שתי הקבוצות מחפשות ניצחון ראשון (ש', 19:00). דאטורו בספק. יאמר דירבן והרגיע את השחקנים. זוגבו לא רשאי לשחק

שבוע סוער עבר על הפועל רמת גן לקראת משחק הבית בו תארח הקבוצה את מכבי נתניה בשבת במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל (19:00, וינטר). במועדון התעסקו בעיקר בבעיות משמעת, וכתוצאה מכך ספגו כל שחקני הסגל מהיושב ראש ירון קוריס והמאמן יובל נעים קנס בגובה 500 דולר, על חוסר רצינות אותו הפגינו השחקנים באחד מאימוני השבוע. בנוסף הושעו מהקבוצה עד להודעה חדשה מור גולן ועומר פרץ. בצוות המקצועי האשימו את השניים בחוסר אכפתיות במשחק נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו, וזאת בנוסף לחשדות על אי קיום חיים ספורטיביים ובילויים מצדם. השניים בכל מקרה לא יהיו בסגל לנתניה.

שחקני הקבוצה קיימו ביום שישי את האימון המסכם לקראת המשחק, ועל פי התרגול נראה כי המאמן נעים מתכוון לבצע שני שינויים בהרכב הפותח כאשר הבלם הוותיק אסי דומב תורגל במקומו של גולן חרמון במרכז ההגנה ושי חדד צפוי לפתוח על חשבונו של קרלוס צ'אקנה בקישור. החלוץ ג'ורג' דאטורו נמצא בספק גדול למשחק בגלל פציעה בקרסול ורק מחר יוחלט אם הוא ישחק או לא לאחר שיערכו לו מבחן כשירות בסמוך למשחק. אם דאטורו לא יהיה כשיר, בן לוז או קרלוס צ'קאנה יפתחו במקומו.

לפני האימון כינס יובל נעים את שחקניו ואמר להם: "כדורגל זה משחק פשוט, אם נדע לשחק פשוט ולעשות את הדברים הבסיסיים גם הנצחונות יגיעו אבל מה שחשוב קודם כל זה ההתלהבות והלחימה. בדיוק כפי ששיחקתם מול באר שבע וראיתם שהיו תוצאות על המגרש. שחקנים כאן לא שכחו לשחק כדורגל, יש כאן שחקנים שכבר עשו דברים על המגרש. הכל תלוי בכם, הכל ברגליים שלכם".

נעים עצמו יצפה במשחק מהיציע שכן הוא עדין מרצה את עונש ההרחקה שניתן לו בבית הדין. בסיום האימון הוסיף נעים לוואלה ספורט! ואמר: "אני מקווה שכל הסערה שהיתה השבוע תביא בסופו של דבר לנצחון ראשון שלנו, עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות מהבחינה המשמעתית בנוגע לשחקנים שביצעו עבירות ועכשיו הם משלמים על כך. אני חושב שזה מרתיע את השחקנים האחרים שיבינו שמעתה והלאה המחוייבות לקבוצה היא מעל הכל. בדרך כלל אחרי סערה השחקנים מגיעים יותר מחוייבים כי מבחינתנו זה משחק סופר חשוב, מבחינתי זו פתיחת הליגה שלנו, אנחנו צריכים להתחיל לנצח בליגת העל ואני בטוח שאם השחקנים יישחקו כמו שהם התאמנו ביום חמישי, המצב שלנו יהיה טוב".

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, חיים מלכה, אסי דומב (גולן חרמון), בני חדד, הרוויה קובצ'ביץ', וויליאם סוארס, שי חדד, קובי חסן, סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו (קרלוס צ'קאנה)

יאמר לשחקנים: "לא אתן לנתניה להתרסק"

גם מכבי נתניה עדיין ללא ניצחון בליגת העל, על אף הגרלת המשחקים הנוחה יחסית שסידרה לה את ארבע העולות החדשות. אחרי שכשלה נגד הפועל חיפה, עכו ורעננה, תנסה נתניה לנצח את הפועל רמת גן בוינטר, לפני סדרת משחקים קשה נגד הפועל ת"א, הפועל באר שבע, מכבי פ"ת ומכבי חיפה, כשהיא יודעת שללא ניצחון מחר, מצבה עלול להיות קשה מאוד לאחר המחזור השמיני. מי שהגיע לאימון הקבוצה במטרה לעודד את השחקנים הוא דניאל יאמר שהבטיח: "אני לא אתן לקבוצה להתפרק", הכריז מי שלא הסכים להעביר כספים לקבוצה השנה. "מחר תגיעו עם אש בעיניים ותנצחו".

"רכשתי לפני שלוש שנים את המועדון וקיבלתי הרבה מאוד הבטחות בתחילת הדרך, שדבר מהם לא התממש", הסביר הבעלים את מהלכיו האחרונים לשחקנים. "מנגד עמדתי בכל התחייבויותיי למועדון, כאשר השקעתי מעל 10 מיליון דולר, ומה שאני מקבל זה יחס של אחד שמוצג כאדם רע, כאחד שלא משקיע ואחד שרוצה לפגוע במועדון, זאת למרות שרק השנה השקעתי כ- 2 מיליון דולר במכבי נתניה. אני לעולם לא אתן למכבי נתניה להתרסק או להתפרק.

"בתקשורת רשמו שהרסתי את סנץ וזה ממש לא נכון, העברתי את המועדון בצורה מסודרת ונקיה לג'וזף ולוביץ, שהחליט למכור את המועדון לגורמים אחרים ולא היה לי כל חלק בהחלטה שלו. חלקם מדברים שאני רוצה למכור את הקבוצה, זה הכל רכילויות, אני פה. בנינו השנה קבוצה צעירה ואני נותן לכם הזדמנות שתיקחו אותה, למרות כל הביקורות שיש עליי. אנו רוצים שאתם תובילו את מכבי נתניה לעתיד טוב יותר. יכולתי להשאיר את דדי בן דיין, איתי שכטר ולירן שטרבאור למשחקים בליגה האירופית, אבל רציתי שאתם תעברו את החוויה הזאת לשחק נגד גלאטסראיי".

על אף דבריו של יאמר כי השקיע שני מיליון דולר בנתניה העונה, ראוי לציין כי גם מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב הצהיר לא פעם כי הקבוצה חיה מהכנסות בלבד, וכי את הרכש שעשתה הקבוצה היא מימנה באמצעות תרומתו של אוהד הקבוצה. גורמים בנתניה יודעים לציין כי יאמר לא העביר השנה כספים למועדון.

בצד המקצועי המשיך נתי עזריה את ההכנות למשחק החשוב. המאמן ייאלץ להסתדר ללא אחמד סבע, שעדיין מרצה עונש הרחקה על שיתוף שלא כדין ולא יעמוד לרשות המאמן. ההתאחדות המצרית טרם שלחה את אישור היותו של אריסטיד זוגבו שחקן חופשי, ולכן נכון לעכשיו השוער לא יוכל לשחק מחר. דניאל ליפשיץ צפוי לתפוס את מקומו. פרט אליהם עזריה יהנה מסגל מלא.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, סטיבן אופיי, ביוואן פרנסמן, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שלו מנשה, דלה ימפולסקי, שניר גואטה, אבודו אוקוצ'ה

עדכון ראשון: 25/9 13:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully