וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר עלתה לחצי גמר טורניר טשקנט

הישראלית גברה 4:6, 4:6 על פאנובה (160 בעולם). תפגוש בשלב הבא את גובורצובה הבאלרוסית (ש', 10:00, ספורט 2)

עם מאזן של שבעה ניצחונות רצופים בסבב, התייצבה היום (שישי) שחר פאר לרבע גמר טורניר טשקנט (סך פרסים 220 אלף דולר, משטח קשה), למפגש עם הרוסיה אלכסנדרה פאנובה. היה זה המפגש הראשון אי פעם בין הטניסאית הבכירה של ישראל, לבין הרוסיה בת ה-20 שמדורגת 160 בעולם. פאר (46 בעולם), שזכתה בתחילת השבוע בטורניר גואנגז'ו שבסין, המשיכה בכושרה המצוין, ניצחה 4:6, 4:6 תוך שעה ועשרים דקות, והמשיכה לחצי הגמר עם שמונה ניצחונות רצופים באמתחתה. בשלב הבא תשחק פאר נגד הבלארוסית אולגה גובורצובה (73 בעולם), שניצחה את בת ארצה דאריה קוסטובה (138 בעולם) 3:6, 6:2, 2:6.

פאר, ששיפרה את הגשתה, רשמה שני אייסים כבר בפתיחה ושמרה על הסרב בדרך ליתרון 1:2. פאר המשיכה לרשום אחוזי הצלחה גבוהים בהגשות הראשונות (14 מ-18, 78 אחוז במערכה כולה), ואף נחלצה מארבע נקודות שבירה שהיו לרוסיה בדרך ליתרון 3:4. פאנובה החזיקה את ההגשה שלה היטב, אבל אז, במשחקון העשירי, פאר שברה בעיתוי מושלם, וניצחה 4:6 במערכה שארכה 39 דקות.

פאר שמרה על ההגשה גם בתחילת המערכה השנייה, אבל בניגוד למערכה הראשונה בה שברה את פאנובה רק בסיום, במערכה הזו השיגה שבירה כבר במשחקון השני. כשהיה נדמה שפאר תמשיך את המומנטום, הריכוז נפגע, ופאנובה ניצלה זאת מיד כדי לשבור חזרה ולהשוות ל-2:2. פאר דעכה לחלוטין, פאנובה צברה ביטחון, שברה שוב ועלתה ל-2:4. שחר לא אמרה נואש, התעשתה ושברה חזרה ל-4:4. פאר המשיכה במומנטום החיובי, שברה שוב את פאנובה, ניצחה 4:6 במערכה והשלימה ניצחון חלק בדרך לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully