וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אני מחליט הכל"

מראדונה מתעלם מהביקורת והדהים את ארגנטינה כשצירף את אורטגה, שלא לבש שש שנים את מדי הנבחרת, לסגל נגד גאנה

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: עידן גוראל

מאז מונה למאמן נבחרת ארגנטינה, דייגו ארמנדו מראדונה לא הפסיק להפתיע בזימונים שלו לסגל. בשבוע הבא תשחק אלופת העולם לשעבר נגד גאנה במשחק ידידות, ומי שהוזמן לסגל, אחרי שש שנות העדרות, הוא אריאל אורטגה. למרות שריבר פלייט פתחה את העונה גרוע, זה לא מנע ממראדונה לזמן את הקשר בן ה-35. אורטגה שיחק במדי ארגנטינה בשלושה מונדיאלים (1994, 1998, 2002), ואם ירשים את מראדונה באימונים, אולי אפילו יוכל לרשום עוד הופעה בינלאומית ב-30 בספטמבר בקורדובה.

בתוך כך, מראדונה מתמודד עם ביקורת גוברת מבית. במסיבת עיתונאים שערך ביום חמישי הבהיר המאמן כי הוא האחראי הבלעדי למצבה של הנבחרת. "אף אחד אחר לא מחליט מי משחק חוץ ממני", אמר מראדונה, "לא נשיא ההתאחדות חוליו גרונדונה, לא הג'נרל מנג'ר קרלוס בילרדו, לא העוזרים שלי מיגל אנחל למה ואלחנדרו מאנקוסו, אף אחד. אני מחליט הכל. זאת הסיבה לזה שאני אחראי על כל דבר רע שקורה". כשנשאל על ידי אחד העיתונאים מה מחשבותיו לגבי העתיד, השיב מראדונה: "יש לי חוזה עד 2011 אדוני, אני אומר לך שוב - עד 2011".

גאנה תופיע למשחק ללא כוכביה מייקל אסיין וסולאי מונטאריי, אך לאחר שהבטיחה את השתתפותה במונדיאל 2010 בדרום אפריקה. בניגוד לגאנה, משחק הידידות הזה חשוב לארגנטינה, משום שהוא משמש הכנה לפני השלמת משחקי קדם המונדיאל בדרום אמריקה. ארגנטינה מדורגת במקום הרביעי בלבד בבית המוקדמות, כשהיא מרחק נקודה אחת מאורוגוואי שמדורגת במקום החמישי המוביל למשחקי מבחן עם אלופת צפון ומרכז אמריקה. ב-10 באוקטובר תארח ארגנטינה את פרו, כשהיא חייבת לנצח את יריבתה אם אינה רוצה להגיע למשחק המוקדמות האחרון באורוגוואי בעמדת נחיתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully