וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: על גגות תל אביב

אס"א ומכבי ת"א, שתפגוש במחזור ה-1 את מוצקין (ו', 16:00, ספורט 5), מאיימות על ההגמוניה של הקבוצות מראשל"צ

ליגת 'בנק יהב', ליגת העל לגברים בכדוריד, תצא מחר (שישי לדרך עם המחזור הראשון של עונת המשחקים 2009/10. בשעה 16:00 תישמע שריקת הפתיחה של העונה, אז ייפתח באולם גושן בקרית מוצקין המשחק בין מכבי קרית מוצקין ומכבי תל אביב (ישיר בספורט 5). הצהובים בלטו בשוק ההעברות המקומי, כשצירפו את עומר דבדה וג'ון אונשה (הפועל ראשון לציון), ערן אברמוביץ' (אס"א תל אביב) ואלעד קפון, שיפגוש את קבוצתו בעונה שעברה.

באותה שעה ייפתח גם המשחק בין הפועל רמת גן (עם המאמן-שחקן עמרי מימון) ובני הרצליה, שצירפה לשורותיה את השוער הוותיק ליאוניד דורשנקו ומאומנת על ידי סער פרנקל, באולם העירוני ברמת גן. בשעה 17:00 ייפתחו שאר משחקי המחזור: האלופה מכבי ראשון לציון, ללא תום מטלון שנכנס לשנת הסגר ודוד עמר הוותיק שפרש, תארח את העולה החדשה מכבי רעננה בזמן שיריבתה העירונית תתארח אצל מ.כ. חולון.

מחזיקת הגביע אס"א תל אביב, שנחשבת לקבוצה החזקה בליגה ערב פתיחת העונה - התחזקה עם דב ישועה, אלכס ברזבחני ומריו סאריץ' - תפגוש את א.ס. רמת השרון. א.כ. נס ציונה, שבשנים האחרונות הייתה בין ארבע הראשונות והעונה איבדה מכוחה, תארח את עירוני מכבי פתח תקווה.

* היכל הספורט 'קציר' בחולון יארח מפעל כדוריד חשוב נוסף בסוף השבוע. בשבת ייפתח בחולון טורניר יניב ה-35, טורניר נוער על שמו של אלכס יניב ז"ל. בטורניר ישתתפו 18 קבוצות נוער ונערות. הטורניר נערך בשיתוף עיריית חולון, איגוד הכדוריד בישראל ומועדון הכדוריד חולון. בשבת הקרובה יתקיימו משחקי המוקדמות ובסוף השבוע הבא חצאי הגמר וגמר הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully