וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילייב וקומאץ' צפויים לפתוח בהרכב מול הפועל חיפה

24.9.2009 / 21:02

קשרי הרכש יקבלו לראשונה את הקרדיט. נמני עדיין מתלבט בין ייני לישראלביץ' בקישור האחורי ובין שבחון לכחלון בקישור הקדמי

קשרה הסרבי של מכבי תל אביב, איביצ'ה אילייב, שהצטיין בשני משחקי גביע הטוטו האחרונים של הקבוצה, צפוי לפתוח בהרכב במשחק החוץ מול הפועל חיפה בקרית אליעזר בשבת. אילייב הרשים מאוד בשני המשחקים מול אשדוד והפועל רמת גן ולמרות שהוא עדיין לא בכושר מלא ל-90 דקות הוא תורגל הערב לצידו של הסלובני אנדריי קומאץ' בחוליית הקישור.

המנג'ר אבי נמני הירבה לערוך שינויים וחילופים בתרגול ההרכב הערב אולם על פי האימון נראה כי בצוות המקצועי בשלב ייתנו עדיפות לשירן ייני על פני גיז'רמו ישראלביץ' בקישור האחורי וקיימת התלבטות בין יוסי שבחון לתמיר כחלון בחלק הקדמי. החלוץ איליה יבוריאן, שלא נטל חלק באימון בגלל חג ארמני שחל היום, יפתח בהרכב לצידו של יובל אבידור בחוד ההתקפה. מי שלא יהיו בוודאות בסגל הם הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס שעדין לא בכושר משחק וכן המגן אורי שטרית הפצוע ברגלו.

יבוריאן, שנמצא בכושר מצוין, קיבל שוב זימון לנבחרת ארמניה לקראת צמד המשחקים מול ספרד וטורקיה. גם החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה קיבל זימון לקראת משחקה הקרוב של זמביה נגד מצרים בעוד שבועיים. מאיוקה ייצא למחנה האימון של נבחרתו בתחילת השבוע הבא.

בתוך כך נמסר היום מהקבוצה כי דרבי הנוער בשבת מול הפועל תל אביב ישודר בשידור חי ובחינם באתר הרישמי של המועדון. זו הפעם הראשונה בה מעביר אתר אינטרנט רישמי של מועדון כלשהו בארץ, שידור חי של משחק. את המשחק ישדר דני דבורין כאשר אבי כהן יהיה הפרשן לצידו.

הבעלים החדש מיטש גולדהאר שנמצא בישראל יהיה נוכח בדרבי הנוער ואחר כך ייצא עם הקבוצה הבוגרת לקרית אליעזר. יו"ר המועדון אביב בושינסקי אמר היום לאתר הרשמי: "ראינו חשיבות עליונה בביצוע המהלך הזה משני טעמים האחד: לחזק את הקשר והחשיבות שאנו מייחסים למחלקת הנוער והשני: עצם השגת היכולת להעביר באתר האינטרנט של המועדון משחק כדורגל בשידור חי ומלא מתוך רצון לחבר את ציבור האוהדים לדור העתיד של הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully