וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא מטריד אותי אם סופרים אותנו או לא"

24.9.2009 / 19:46

בני יהודה מתכוננת למשחק נגד סכנין, המאמן התייחס לריצה של הקבוצה בצמרת. בלדוט תורגל בהרכב לצד אפק וגלבאן

בני יהודה ערכה הערב (חמישי) אימון טקטי בבלומפילד לקראת המשחק בו תארח הקבוצה בשבת (19:00) את בני סכנין. לראשונה מזה זמן רב יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון סגל מלא, וזאת לאחר שכל השחקנים כשירים ונטלו חלק באימון. הקפטן אסי בלדוט, שהחלים מפציעה בשרירי הבטן, צפוי לפתוח בהרכב לצידם של עומרי אפק ופדרו גלבאן בקישור הקדמי. מהראן ראדי וחסן אבו זייד תורגלו בצוותא בקישור האחורי.

"אין ספק שהתפקיד שלנו הוא לבוא, לעשות את העבודה ולנצח", אמר הערב המאמן גיא לוזון לוואלה! ספורט. "לחזור לליגה זה תמיד טוב ותמיד מרגש ואנחנו מחכים לזה בקוצר רוח. הרגשנו טוב לפני הפגרה ואנחנו מרגישים טוב מאוד גם עכשיו. הקבוצה הזאת מגובשת מאוד, עברנו מסע ארוך כל הקיץ, היינו הרבה ביחד, בנסיעות ובבתי מלון כך שגיבוש זו בהחלט לא הבעיה של הקבוצה הזו".

לוזון התייחס ליריבה בשבת ואמר: "אנחנו לא מתעסקים במה שהיה במשחקים הקודמים, מבחינתי זו כבר היסטוריה, נעשה הכל כדי לנצח ולא משנה מה זהות היריבה. בכלל לא מטריד אותי אם סופרים או לא סופרים אותנו בחבורת הצמרת וזה גם לא מעניין אותי. אין לי ספק שלא יהיה קל, אבל גם מול נצרת לא היה קל ובטח שמול מכבי תל אביב לא היה קל. אין משחקים קלים בליגה הזו. אין לי שום בעיה עם המשחק האגרסיבי של היריבה, זכותו של היריב לשחק איך שהוא רוצה וזה בכלל לא מעניין אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully