וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עראבה לא על ארבע

מוליכת הטבלה חיפשה ניצחון רביעי, אבל נעצרה ב-1:1 מול רמת השרון. ראשל"צ מתחת לקו האדום, לאחר הפסד 2:1 לבת ים

רגע לפני צום יום כיפור, נערך בליגה הלאומית מחזור משחקים מלא בסוף השבוע. במוקד המחזור עמד המשחק שלמעשה נעל אותו, כאשר מוליכת הטבלה אחווה עראבה אירחה את עירוני רמת השרון השלישית, ואיבדה נקודות ראשונות עם 1:1. השנייה בטבלה ערב המחזור, הפועל כפר סבא, עמדה על סף הפסד בכורה לבני לוד מהתחתית, אך כבשה בדקה ה-87 וקבעה 1:1. ראשון לציון ספגה הפסד נוסף, 2:1 בבית לבת ים, ונותרה מתחת לקו האדום. נצרת עילית במקום השלישי אחרי 0:1 בנס ציונה.

במוקד משחקי שישי עמד דרבי היורדות, בו החמירה קרית שמונה את המשבר בהכח עמידר רמת גן עם ניצחון 0:1. גם במכבי הרצליה המצב בכי רע, לאחר הפסד ביתי 2:1 לבית"ר שמשון תל אביב. העולה החדשה מליגה א', מכבי באר שבע, עושה קולות של התאקלמות בליגה כשדרסה 0:5 את הפועל ירושלים ואילו הפועל אשקלון חזרה לתוצאה האהובה עליה - תיקו - עם 1:1 ביתי נגד הפועל מרמורק, בבכורה של עופר פביאן על הקווים.

עירוני קרית שמונה - הכח עמידר רמת גן 0:1

במפגש בין שתי היורדות מליגת העל, שפתחו את העונה בצורה לא טובה, יצאה הקבוצה הצפונית כשידה על העליונה. החבורה של רן בן שמעון, הפייבוריטית הברורה לעלייה, הסתפקה בשער אחד של תומר סויסה בדקה ה-46 על מנת להשיג ניצחון שני העונה. מנגד, הכח של ויקי פרץ ממשיכה להידרדר. אחרי ארבעה מחזורים, לסגולים נקודה אחת ושער ליגה בודד מתחת לקו האדום, כשגם שחקני הרכש, בראשות פליקס אובוקה לא עזרו לשנות את המצב. איציק בן סלומון שהגיע ממ.ס אשדוד ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-34. פרץ איבד בדקות הסיום גם את איימה לאבי הצרפתי, לו היה זה אדום שני העונה.

מכבי באר שבע - הפועל ירושלים 0:5

אחרי שרשמה את ניצחונה הראשון העונה בחוץ על חשבון מרמורק, הקבוצה של חיים בן שאנן יצרה את ההמשכיות הדרושה עם ניצחון ביתי על הפועל ירושלים. רפי עמוס, בוגר קבוצת הנוער של הפועל באר שבע, כבש ראשון בדקה ה-43. נואה סילס הכפיל בדקה ה-69, ירושלים נשברה והתפרקה. ערן זגר הוסיף צמד (77, 86) וגיא זיגדון השלים ערב מצוין לקבוצה הקטנה מבירת הנגב עם שער בדקה ה-78.

הפועל אשקלון - הפועל מרמורק 1:1

אורי מלמיליאן ראה את שחקניו שוברים את הקרח במחזור הקודם עם שער בכורה מרגלי דידי אונגר וניצחון ראשון אחרי צמד תוצאות תיקו, אבל הפגרה עשתה רע לאשקלון שחזרה לאכזב. הופעת הבכורה של עופר פביאן על הקווים חילתה את הרחובותים מהמקום האחרון. שוקי נגר אמנם כבש ראשון לאשקלון בדקה ה-10, אבל ניסים בן דוד בן ה-39 קבע חלוקת נקודות לאחר 10 דקות. נקודה שניה השנה למרמורק, תיקו שלישי בארבעה משחקים לאשקלון.

מכבי הרצליה - בית"ר שמשון תל אביב 2:1

בכל עונה אריאל שיימן בונה בהרצליה קבוצה שמכוונת לעבר עלייה, ובשנים האחרונות הכל קורס לו כבר בפתיחה. השנה החדשה לא הביאה את הבשורה להרצליה לאחר הפסד ביתי לקבוצה של לופא קדוש שלא מוסיף שקט לסלובודאן דראפיץ' ועוזרו עופר טלקר. מתי אברהם כבש לשמשונים בדקה ה-32, לפני שאמברוס אודינקה, הניגרי שכבש גם בגביע הטוטו, החזיר את הרצליה למשחק בדקה ה-49. המילה האחרונה הייתה שייכת לעידו אקסברד, הזכור מהמסע המופלא של הקבוצה בגביע המדינה, שניצח את ההתמודדות עם שער ניצחון בדקה ה-66 והעלה את בית"ר זמנית למקום השני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפועל ראשון לציון - עירוני בת ים 2:1

ראשון לציון פתחה עם לחץ את המשחק, אך בדקה ה-8 מתפרצת של בת ים מצאה את אלעד כהן מול שער חשוף וזה כבש בקלות 1:0 לאורחים. ראשון לציון התאוששה ובדקה ה-30 שלח גילי חפץ כדור רוחב, ואורי זוזוט הצעיר במשחקו הראשון בהרכב דחק את השיוויון. ראשון לציון המשיכה בלחץ גם במחצית השנייה, אך פספוסים של מגלאן אוואלה ושער של החלוץ הניגרי שנפסל בטענת נבדל מנעו את המהפך. בדקה ה-85 הוגבה כדור פשוט לכיוון שוערה של ראשון לציון דניאל מכלוף, אך זה שמט את הכדור לרגלי אקקי מיקוצ'דזה שנתן לבת ים ניצחון שני העונה, ושלח את ראשון לציון אל מתחת לקו האדום, ללא ניצחון עד כה.

סקציה נס ציונה - הפועל נצרת עילית 1:0

המארחת, מלכת התיקו של הליגה, הגיעה עם ציפיות גדולות ועם הרכש החדש מבאר שבע, זיו קבדה, אבל מול נצרת עילית היציבה, שהשיגה עד עתה שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, זה לא הספיק. הזר אריק ניירקו הבקיע את השער המכריע עבור האורחים המפתיעים.

אחווה עראבה - עירוני רמת השרון 1:1

מומי זפרן לא האמין שאחרי שלושה מחזורים תתייצב קבוצתו בפסגה עם מאזן מושלם, אבל עם האוכל בא התיאבון והצפוניים ציפו להשיג את הניצחון הרביעי. עראבה הרשימה כשכבשה שבעה שערים וספגה אחד בלבד, וגם הערב עלתה ליתרון משער מוקדם של אלכס לויט בדקה ה-17. רמת השרון, שפתחה גם היא נהדר, לא רצתה לרשום הפסד שני ברציפות והצליחה לסחוט נקודה בדקה ה-83 עם שער של הגאורגי גאגה צ'קטיאני. עראבה מאבדת נקודות לראשונה העונה.

בני לוד - הפועל כפר סבא 1:1

המשחק שפתח את משחקי השבת כמעט סיפק לנו הפתעה גדולה כשהאחרונה ערב המחזור הוליכה עד שניות הסיום, אבל הקבוצה של תומר קשטן, שהשיגה שבע מתוך תשע נקודות אפשריות עד כה, ניצלה ברגע האחרון. בדקה ה-38 התקרבה לוד לניצחון בכורה בזכות שער עצמי של ג'ורג' בייסה, והירוקים עמלו כמעט שעה על השוויון, עד שפטריק דופלה מצא את הרשת שלוש דקות לפני הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully