וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס כאן כדי להישאר

אלופת ארה"ב הטרייה הודיעה כי תשתתף בכל הגרנד סלאמים ב-2010. סרינה וויליאמס פרשה מטורניר טוקיו

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק

פחות משבועיים אחרי זכייתה הסנסציונית של קים קלייסטרס באליפות ארצות הברית גנבה לה את תשומת הלב בת ארצה ז'סטין הנין, שהודיעה גם היא על חזרה לסבב, אך על פי דבריה של אלופת הפלשינג מדו הטרייה הקאמבק שלה רחוק מלהסתיים ב-2009.

קלייסטרס הודיעה על תכניותיה לקראת העונה הבאה, בה תתחרה במספר טורנירים נמוך מהרגיל, עקב רצונה להמשיך ולהקדיש את מירב זמנה לגידול ילדתה הקטנה ג'אדה, אך תקפיד להגיע לכל ארבעת טורנירי הגרנד סלאם, בשאיפה להוסיף לארון הגביעים שלה תואר יוקרתי נוסף.

"בעבר הייתי מתאמנת ארבע או חמש שעות ביום, אבל האינטנסיביות של האימונים לא התקרבה לרמה בה אני מתאמנת היום, למרות הזמן המועט יחסית שאני משקיעה בהם", אמרה קלייסטרס, שעלתה למקום ה-17 בעולם בעקבות זכייתה בניו יורק. "אני לא אגיע לכמה שיותר טורנירים כדי להיות ראשונה בעולם, את זה אני מבטיחה, אני רק מקווה להתקדם בזכות הצלחה בטורנירים החשובים באמת".

* בזמן שהבלגיות חוגגות, במשפחת וויליאמס עדיין מלקקים את הפצעים מהתקרית האלימה של סרינה בחצי גמר אליפות ארצות הברית מול קלייסטרס, והיום הודיעה המדורגת שנייה בעולם כי תאריך את ההפוגה שלה מהמגרשים ולא תגיע גם לטורניר טוקיו בו הייתה אמורה להשתתף בשבוע הבא. גם אחותה הגדולה ונוס תיעדר מהטורניר היוקרתי (סך פרסים של 2 מיליון דולר), בו תנסה דינארה סאפינה לשחזר את זכייתה מהשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully