וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגר: "אואן יזכה לקבלת פנים קרה באנפילד"

חלוץ היונייטד יגיע לליברפול רק בעוד חודש, ג'יימי קראגר כבר מזהיר: "הוא עבר ליריבינו הגדולים, אפשר להבין את האוהדים"

מגן ליברפול ג'יימי קראגר מזהיר את מייקל אואן למה שמצפה לו כשיגיע בחזרה לאנפילד. אואן, הסמל של ליברפול בעבר, יגיע עם קבוצתו הנוכחית מנצ'סטר יונייטד למשחק מול ליברפול רק בעוד למעלה מחודש, ב-25 באוקטובר, אבל קראגר כבר יודע פחות או יותר מה מצפה לו.

"האוהדים שלנו בדרך כלל יודעים לקבל שחקני עבר בצורה נהדרת, אבל אני חושש שאואן עלול להיתקל בקבלת פנים קרה במיוחד", אמר קראגר, "אני בהחלט יכול להבין את הדברים מנקודת המבט של האוהדים. הוא שיחק בעבר עבורנו, ועכשיו הוא עבר ליריבים הכי גדולים שלנו.

"מצד שני, כמובן שמייקל צריך לחשוב גם על הקריירה שלו. הוא רוצה לשחק שוב בליגת האלופות ולחזור לסגל האנגלי לקראת המונדיאל. המעבר שלו ליונייטד יעניק לו את ההזדמנויות האלו. זה ירגיז חלק מהאוהדים, אבל זה הכדורגל".

קמפבל ייאלץ לפרוש?

סול קמפבל עומד לשלם מחיר כבד על החלטתו לעזוב את נוטס קאונטי באופן חד צדדי: לפי חוקי פיפ"א, הבלם לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת עד חודש ינואר הקרוב, דבר שמעלה ספקות נוספים לגבי עתידו בכדורגל.

קמפבל, לו מלאו 35 בשבוע שעבר, חתם לארבע שנים בנוטס קאונטי מהליגה הרביעית באנגליה, במהלכן אמור היה להרוויח כעשרה מיליון ליש"ט בקבוצה שנרכשה על ידי בעלים חדש ולה תוכנית ארוכת טווח בעלת יומרות לטפס עד לפרמיירליג. לקמפבל, כך מתברר, נגמרה הסבלנות מהר מאוד, ולאחר שהתלונן שוב ושוב על התנאים הרעים באיצטדיוני הליגה השלישית, החליט לעזוב. ניוקאסל, שבעבר התעניינה בשחקן, הודיעה כי היא כבר לא מעוניינת בשירותיו. גארי רוברטס, קפטן טוטנהאם לשעבר, אף הוסיף כי "אין סיכוי שהוא יגיע לתרנגולים, האוהדים פה מתעבים אותו". נו, אז מישהו מחפש בלם מזדקן ובעייתי, ללא כושר משחק?

הממלכה ממשיכה להשתחוות לקאפלו

מתברר שהיכולות החינוכיות של פאביו קאפלו אינן יודעות גבול. לאחר שהעמיד שורה של חוקים נוקשים לשחקני נבחרת אנגליה והוציא מהם את המיטב במוקדמות המונדיאל, נדמה שעכשיו הוא גם מצליח לחנך את הצהובונים.

המאמן האיטלקי זעם בחודש שעבר על כך שצילומי פפראצי שלו ושל זוגתו בזמן חופשה פורסמו ב"דיילי מייל", וזאת על אף שדרש מעורכי העיתונים שלא לצלמו בחופשות פרטיות. לאחר שהתלונן בפני קצין העיתונות של ההתאחדות ובפני לשכת העיתונות המקומית, קאפלו זכה לדבר נדיר בכל הנוגע לצהובונים בבריטניה: התנצלות פומבית. "הייתה טעות פנימית בכל הנוגע לשיקול הדעת", נמסר מ"דיילי מייל" ו"ניוז אוף דה וורלד", שאף ייאלצו לתרום סכום (שלא פורסם) לקרן לזכרו של בובי רובסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully