וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "אי אפשר להגיד ששיחקנו רע"

מאמן מילאן לאונרדו לא מתרגש מההפסד השני של הרוסונרי. מיליטו מאינטר חגג שער חמישי: "לא דמיינתי פתיחה כזאת"

למילאן היו הרבה שאיפות לקראת העונה הנוכחית, אלא שבתום חמישה מחזורים בליגה האיטלקית היא מדורגת במקום ה-11 בלבד, עם 7 נקודות מ-15 אפשריות. אתמול (רביעי) היא רשמה את הפסדה השני, כשנכנעה לאודינזה (1:0).

מאמן מילאן לאונרדו דווקא ניסה להרגיע את הרוחות במילאנו ואמר בסיום המשחק: "ההפסד הזה פוגע בנו, כנראה שהייתה חסרה לנו הנגיעה האחרונה. פתחנו מצויין, אבל אחרי השער שספגנו הכל הפך להיות קשה יותר. המחצית השניה הייתה טובה יותר, הגענו לשניים או שלושה מצבים והיינו קרובים להוציא תיקו. אנחנו עדיין לא משחקים מצויין, אבל אי אפשר להגיד ששיחקנו רע נגד אודינזה". לאונרדו התבקש להתייחס גם ליכולתם של שחקניו הברזילאים ואמר: "את פאטו הם החזיקו קצר והוא נאבק כדי למצוא מרווח פעולה. רונאלדיניו? הוא שיחק מצויין מהרגע שנכנס והגביר לנו את קצב המשחק".

לעומתה של מילאן, יריבתה העירונית אינטר מחצה את נאפולי 1:3 וחגגה ניצחון ליגה רביעי כדי לכבוש את ראשות הטבלה. דייגו מיליטו חגג שער ליגה חמישי, סמואל אטו שלישי - אבל החלוץ הקמרוני של הנרהזורי דווקא בחר לנצל את ההזדמנות כדי לפרגן לחלוץ אחר מהקבוצה, מריו באלוטלי: "אני תמיד נותן לו עצות, אבל כולם מכירים את היכולות שלו. יש לו כשרון טבעי נהדר, ואני חושב שהוא יכול להפוך לחלוץ הטוב ביותר בתוך שנתיים, הכל תלוי בו". מיליטו העדיף להתעסק בחישובי הטבלה ואמר בסיום: "ביום חמישי גנואה תשחק נגד יובנטוס. מעבר לעובדה שמדובר ביובנטוס, כמובן שאני אתמוך בגנואה כי יש לי זכרונות נהדרים מהמקום הזה". הארגנטינאי התייחס גם ליכולת המפתיעה שלו ואמר: "אני מאושר מהפתיחה הטובה הזאת. לא דמיינתי שאכבוש כל כך הרבה שערים בפרק זמן כזה קצר. אני מודה לקבוצה הזאת שנראית כל כך טוב על המגרש, עכשיו אנחנו צריכים לבוא בגישה דומה למשחק הבא ולעשות את אותו הדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully