וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר: "יזכרו את השער הזה עוד הרבה שנים"

בן סהר פתח את השנה העברית עם שער הבכורה שלו בליגה הספרדית, שהיה גם הראשון באצטדיון החדש של אספניול: "זה רגע מיוחד עבורי"

לפחות מהזווית הישראלית, בן סהר הפך אתמול לכוכב הגדול של המחזור הרביעי בליגה הספרדית. סהר כבש את שערו הראשון בליגה בניצחונה של אספניול על מלאגה 1:2. השער של סהר בדקה ה-55 היה למעשה שער השוויון של הקבוצה מברצלונה, 25 דקות לפני שער הניצחון של איבן אלונסו. אחרי שני הפסדים בפתיחת העונה, אספניול נראית הרבה יותר טוב כעת עם שני ניצחונות רצופים.

"זה רגע מאוד מיוחד עבורי", אמר סהר בעקבות השער שכבש. "אני שמח לפתוח ככה את השנה. השער הזה היה מרגש בגלל המעבר לאצטדיון הביתי, זה שער ראשון במגרש הזה ולכן יזכרו אותו עוד הרבה שנים. לא שיחקנו טוב בתחילת המחצית הראשונה אבל השתפרנו ככל שעבר הזמן. יש לנו משחק גם ביום ראשון, ערב יום כיפור. אצטרך למצוא לזה פתרון, אולי אבקש לצאת מהמגרש מעט מוקדם כי אני לא מתכוון לפספס את הצום. אמשיך לעבוד קשה כי רק כך אוכל להגיע לתוצאות".

מאמן אספניול מאוריסיו פוצ'טינו אמר בסיום המשחק: "השחקנים האלה הוכיחו שיש בהם רוח לחימה שאי אפשר לשבור אותה. ידענו שזה יהיה משחק קשה ולתוצאה הזאת יש משמעות רבה. האמנו במשחק שלנו, ושיחקנו כדורגל שמבוסס על שיתוף".

אנשי אספניול היו נרגשים מאוד מהניצחון מסיבה נוספת, והקדישו אותו בפה אחד למשפחתו של דני חארקה המנוח, שחקן הקבוצה שמת בקיץ הנוכחי מדום לב. משפחתו של חארקה חגגה בדיוק אתמול את לידת בתו מרטינה, ממש במהלך המשחק. "לא יכל לקרות דבר יותר טוב מזה", הוסיף פוצ'טינו: "אנחנו כל כך שמחים ונרגשים, וכמובן מקדישים את הניצחון למשפחה".

רונאלדו: "שמח מהיכולת, עוד יותר מהשערים"

כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן בלתי צפוי, וזו הסיבה העיקרית שהוא מצא את עצמו בריאל מדריד השנה, אבל מי היה מאמין שבאמצע ספטמבר הוא כבר יחזיק במאזן מדהים של שבעה שערים בכל המסגרות, ויבקיע במשחק הרביעי ברציפות שלו. כך היה גם בניצחון 0:2 על ויאריאל, שעזר לטוענת לכתר לשמור על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות ליגה, בדיוק כמו לאלופה ברצלונה. הפעם רונאלדו העלה את ריאל ליתרון כבר בדקה השניה.

"אני שמח מאוד על הניצחון ובעיקר בזכות זה שאני מבקיע שערים", אמר בסיום המשחק רונאלדו ל"אס" והוסיף: "ויאריאל היא קבוצה קשה בבית, אבל עשינו את זה. הם החזיקו הרבה בכדור, אבל אנחנו היינו אלה שהבקענו ראשונים, ועשינו זאת גם במחצית השניה. אחרי השער של קאקה, היינו הרבה יותר רגועים".

מאמנה של ריאל, מנואל פלגריני, הוסיף ואמר: "לא רציתי שככה יגיע השער השני שלנו (בפנדל) אבל זה היה ניצחון חשוב מאוד על קבוצה מצויינת. גם כשהיו להם 11 שחקנים היינו עדיפים, וחבל לי שלא גמרנו את המשחק הזה בשלב מוקדם יותר. בסופו של דבר שיחקנו מצויין בהגנה, ואפשר לראות את החיבור שלנו במשחק. רואים יותר שתי נגיעות לשחקן ופחות ריצה עם הכדור".

מי שהיה פחות מרוצה בסיום המשחק, בלשון המעטה, היה מאמנה של ויאריאל ארנסטו ולוורדה, שקבוצתו קבורה עמוק בתחתית ועדיין לא ניצחה העונה. למאמן היו טענות קשות כלפי שופט המשחק, שפסק לפנדל לטובת ריאל בדקה ה-73 בטענה לנגיעת יד של אנחל. "אני לא חושב שהפנדל היה מוצדק, השופט החליט עליו מראש. אחרי הרחקתו של גונזאלו ידענו שאנחנו צריכים ללחוץ כדי שיהיה לנו סיכוי. ניסינו להילחם על תיקו, אבל זה לא ממש התאפשר לנו. אנחנו רחוקים מהמקום שרצינו להיות בו, אבל אסור להסתכל אחורה וחייבים להתחיל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully