וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: נהריה ניצחה בקלות את עפולה

23.9.2009 / 23:10

שחקניו של יעקב ג'ינו לא התקשו מול העולה החדשה וניצחו 66:83. דימארקו ג'ונסון בלט עם 16 נק'. אוחיון חויב להגיע לאולם

עירוני נהריה פתחה הערב (רביעי) את הופעותיה במשחקי האימון לקראת העונה הקרובה, כשגברה באולם בעין שרה על העולה החדשה הפועל עפולה 66:83. שחקניו של יעקב ג'ינו גילו עליונות מדקות הפתיחה, וברחו לעפולה, שתנסה להראות טוב יותר במשחק האימון הבא מול עירוני אשקלון ביום שישי באולמה הביתה (11:30). במהלך הרבע הראשון נפצע פורוורד נהריה מארק אגרסון שספג מרפק לפניו, ושבר שתיים משיניו הקדמיות.

באולם בעין שרה נכח יוגב אוחיון, שחויב על ידי הנהלת הקבוצה להגיע לאולם, על אף שהגיש תביעת בוררות כנגד הקבוצה. כזכור אוחיון דורש להשתחרר מנהריה ללא כל תמורה, ואילו בקבוצה לא מתכוונים לשחררו. לאוחיון יש הצעה מהפועל ירושלים, שמעוניינת בשורותיו לקראת העונה הקרובה, אך כל עוד לא יקבע פסק הבורר, צפוי השחקן להשאר בשורות נהריה.

קלעו לעירוני נהריה: דימארקו ג'ונסון 16, אור איתן וקייל מקאלרני 13 כל אחד, ולאדי ירמישין, עודד שעשוע וטאשיד קאר 11 כל אחד, ברק פלג 4, מארק אגרסון ודניאל גור אריה 2 כל אחד. קלעו להפועל עפולה: בי.ג'יי מקי 19, ג'סטין דנטמון 16, אשנטה ג'ונסון 12, גור פורת וניר כהן 7 כל אחד, ניצן חנוכי 3, במבה פול 2 ו-6 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully