וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג הודחה מהגביע הגרמני

מוליכת הבונדסליגה נכנעה לאוסנברוק מהליגה השלישית בפנדלים אחרי 3:3 בתום 120 דקות. גם הרטה ברלין בחוץ

יריבת הפועל תל אביב בליגה האירופאית בשבוע הבא, המבורג, הודחה הערב (רביעי) מהגביע הגרמני אחרי הפסד בפנדלים לאוסנברוק מהליגה השלישית בגרמניה. 120 הדקות היו מלאות דרמות ומהפכים והסתיימו ב-3:3 כשלמנצחת כובשים נילס האנסן (52) בנג'מין סיגרט (67) והנינג גרינישן (116). את השערים של המבורג כבשו: מלאדן פטריץ' (77), פיוטר טרוכובסקי (90, פנדל) וגי דמל (100). בדו קרב מהנקודה הלבנה החמיצו רוברט טסצ'ה ומלאדן פטריץ' ואוסנברוק השלימה את הסנסציה.

עוד בהפתעות: הבוקר, עוד לפני משחק הגביע נגד מינכן 1860, פרסמה התקשורת הגרמנית כי מאמן הרטה ברלין, לוסיאן פאברה, צפוי לאבד את משרתו בקרוב. על פי הדיווח ב"בילד", השוויצרי יקבל שלושה שבועות לשנות את פתיחת העונה העלובה של הרטה (שלוש נקודות משישה משחקים), כשיורגן רובר הוא המועמד המוביל להחליפו.

בערב, הרטה המשיכה ביכולת העלובה, הפסידה 4:1 בפנדלים (אחרי 2:2 ב-120 דקות) ליריבה מהבונדסליגה השניה וכנראה קירבה את קיצו של פאברה. המחליפים שהעלה השוויצרי בהרכב לא עזרו לשיפור היכולת. שער עצמי של רסמוס בנגטסון בדקה ה-10 ושער נוסף של קני קופר האמריקאי בדקה ה-50 קבעו 0:2 לקבוצה מהמקום ה-13 בליגה השניה. גוסטבו ראמוס הקולומביאני צימק בדקה ה-76 ו-ולרי דומובצ'יסקי, שנכנס כמחליף, איזן כעבור שלוש דקות. בהארכה לא נכבשו שערים, אבל הפנדלים הלכו למארחת שניצחה 1:4.

מי שעוד הודחה על ידי קבוצה מהליגה השנייה היא באייר לברקוזן. הקבוצה של יופ היינקס יצאה למשחק חוץ לא קל נגד קייזרסלאוטרן ונוצחה 2:1. סידני סאם (12) ואריק ג'נדריסק (62) כבשו את השערים למארחים, פאניס גקאס רק צימק (86). פ.צ. קלן הצליחה להתגבר ולהדיח את אלופת הבונדסליגה, וולפסבורג, לאחר ניצחון 2:3. מנסה איסיאקו (22, 32) וסבסטיאן פרייס (65) כבשו לקלן, אדין דזקו (54) וסשה ריטר (66) כבשו לזאבים.

קבוצת בונדסליגה נוספת שהודחה הערב מול יריבה מליגה נמוכה יותר היא פרייבורג. העולה החדשה הפסידה 1:0 במגרשה של אוגסבורג משערו של דניאל ברינקמן בדקה ה-63. לעומת פרייבורג, ורדר ברמן עשתה את העבודה עם 1:2 ביתי על סנט פאולי. ארון הונט (28) ונאלדו (81) כבשו למנצחים, צ'רלס טאקי השווה זמנית (75).

במשחק רב שערים, גברה איינטרכט פרנקפורט 4:6 על אלמניה אאכן. קאיו (1), ניקולס ליברופולוס (5, 50), לוקאש שוקאלה (45, עצמי), אלכסנדר מייר (53) וסלים טבר (89, פנדל) כבשו לנציגת הבונדסליגה. בבאקר גווייה (23, 88) ובנג'מין אוור (66, 72) היו עם השערים לאאכן.

* ראפיד וינה, יריבת הפועל תל אביב בבית ג' של הליגה האירופית, ניצחה הערב 0:1 את משחק החוץ בקאפפנברג במסגרת המחזור השמיני בליגה האוסטרית. הבלם אנדראס דובר כבש את שער הניצחון בדקה ה-77. ראפיד עדיין בפער חמש נקודות (ומשחק חסר) מהמוליכה רד בול זלצבורג, שניצחה 2:4 את שטורם גראץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully