וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ת"א 0:1

בית"ר ירושלים והפועל ת"א נפגשו למשחק מרדים בגביע הטוטו, שער של תמוז חתם 0:1 למארחת מול הרכב שני של האדומים

בית"ר ירושלים גברה הערב (רביעי) 0:1 על הפועל תל אביב במשחק גביע הטוטו במסגרת בית ד' של המפעל. המשחק נערך על מי מנוחות ובקצב איטי לעתים קרובות, כשהקבוצה מהבירה שולטת במשחק מול הרכב מחליפים באדום, אבל לא מגיעה להרבה הזדמנויות.

יצחק שום ניצל את המעמד הלא ממש מחייב כדי לנסות את חן עזריאל כמגן ימני ולפחות בחלק ההתקפי נהנה ממנו כשהשחקן הצעיר רשם כמה מהלכים יפים באגף. אחד כזה, בדקה ה-20, גם הסתיים בבישול שלו לשער הראשון של הצהובים, מרגלי טוטו תמוז. בעוד המאמן הבית"רי איפשר מנוחה לברק יצחקי ועידן טל שלא פתחו, כשגם אבירם ברוכיאן הפצוע נעדר, אלי גוטמן עלה למשחק עם 10 שחקני ספסל ועוד דגלאס דה סילבה, שבעצמו הוחלף במחצית.

האורחים מרוכזים לאחרונה באיחוי השברים מפתיחת עונה מאכזבת בליגה והגיעו אחרי ימים עמוסים שכללו תוצאות טובות נגד הפועל באר שבע וסלטיק ואחת הרבה פחות טובה מול מכבי חיפה והמשחק הערב עניין אותם הרבה פחות. לפיכך סמוך לדקה ה-60 החל אלי גוטמן להכניס שחקנים מהנוער, אבל שום בתגובה שלח לדשא את עידן ורד וברק יצחקי, כשהמגמה הברורה היא לנצל את הרכב הטלאים האדום ולהביס את היריבה. זה לא ממש עבד ואחרי 90 דקות 0:1 לבית"ר.

מהלך המשחק

דקה 20: גול! מבצע קבוצתי יפה שהתחיל בחן עזריאל ועבר דרך דייויד גומז וג'וניור ויסה, הסתיים בבישול של עזריאל לטוטו תמוז שכבש בבעיטה מקרוב מול שער ריק. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 42: עזריאל קיבל כדור עומק לתוך הרחבה, אבל בקושי הגיע לכדור, שיחרר גלגול חלש ואברבנל בלם.

דקה 69: עזריאל העלה כדור חופשי מצד שמאל, יצחקי עלה היטב לנגיחה, אבל פיספס במעט את הכדור שיצא החוצה.

דקה 81: יצחקי בעט כדור חופשי מ-18 מטרים, אברבנל ראה מאוחר בגלל החומה שהסתירה, אבל הגיב בזמן והדף.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, שמעון גרשון (איתן טיבי, 86), אריק בנאדו, אבי ריקן, קובי מויאל, פאולו דה לה האסה, ג'וניור ויסה, דיוויד גומז (עידן ורד, 63), עמית בן שושן (עידן טל, 77), טוטו תמוז (ברק יצחקי, 63).

הפועל ת"א: ניל אברבנל, דני בונדר, דגלאס דה סילבה (אדיר ממן, 46), רמי דואני, גל שיש, יהודה חוטה, זוראב מנטשאשווילי (פיליפ אבו מנע, 77), רועי גורדנה, ערן זהבי (איוב אבוסביט, 61), ויקטור מרעי, מהראן לאלה (אסף כהן, 58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully