וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה, באמת טוב שנזכרת

מאמן ארגנטינה התקפל, ואחרי לחץ בלתי פוסק זימן את חלוץ ריאל גונזאלו היגואין לסגל. הנבחרת תחזור לשחק במונומנטאל

אחרי הכישלונות הקולוסאליים של נבחרת ארגנטינה עם ההפסדים לברזיל ופרגוואי והלחץ הגדול מבית, סופסוף זה קרה. מראדונה זימן לסגל הנבחרת את חלוצה של ריאל מדריד גונזלו היגואין. הסבירות לזימונו של היגואין עלתה מאוד לאחר ההפסדים של האלביסלסטה, והוא יקבל את הזימון לקראת צמד משחקיה הגורליים של הנבחרת נגד פרו ואורוגוואי (10 ו-14 לחודש אוקטובר).

כזכור, מראדונה התעלם במשך תקופת זמן בלתי מבוטלת ממי שהיה מלך השערים של ריאל מדריד בעונה שעברה והוליך אותה עם 22 כיבושים. סיבות רבות נתלו באי הזימון - העובדה שהוא משחק בריאל, חוסר הנכונות שלו להתחייב מזמן לארגנטינה כיוון שיש לו גם אזרחות צרפתית ועוד ועוד. היגואין היה מתוסכל מאוד מכך שמראדונה לא מזמן אותו, כשלאחרונה, לפני שני משחקי ההפסד של ארגנטינה, נפגשו השניים בפגישה בה האווירה הוגדרה כקרירה.

עם זאת, נראה כי אכן ההפסדים האחרונים גרמו למראדונה לחשוב בשנית, ולזמן את פיפיטה, שהביע נכונות ממזמן לשחק בנבחרת ארגנטינה ולא בצרפת.

בהתאחדות הכדורגל הארגנטינאית החליטו להחזיר את משחקי הנבחרת לאצטדיונה של ריבר פלייט, אל מונמנטאל. כזכור, מראדונה החליט להעביר את ההתמודדות נגד ברזיל (3:1) לאצטדיון ברוסאריו כדי להפעיל לחץ על הסלסאו, אלא שזה לא עזר. נשיא ההתאחדות חוליו גרונדונה החליט על דעת עצמו, מבלי להתחשב יותר מדי במאמן הנבחרת, כי הנבחרת תחזור לשחק בבואנוס איירס במשחק הבא שלה נגד פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully