וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוז: "אנחנו לא רק שכנים רועשים"

מאמן התכולים מחזיר לפרגוסון: "הוא תוקף קבוצות שצצות כיריבות. יונייטד יודעת שתהיה לנו השפעה על האליפות"

הדרבי של מנצ'סטר ממשיך להסעיר את ראשי הקבוצות והאוהדים, שמסרבים להירגע אחרי ה-3:4 הדרמטי של יונייטד. בינתיים מארק יוז, מאמן הסיטי, משיב אש לסר אלכס פרגוסון, שטען כי לקבוצתו יש אופי וכי "יש לנו שכנים, ולעתים השכנים עושים רעש, אבל הראנו להם את הכוח והעוצמה שלנו במשחק הזה".

יוז אמר בראיון ל'דיילי מירור' כי הוא לא חושב ש"עשינו רעש כמו שזה נראה. שכנים שעושים רעש? טוב, מבחינת מונחים של כמות רעש שהאוהדים שלנו עשו, אתה בהחלט יכול להגיד את זה. הם יודעים אחרי האופי שהראינו באולד טראפורד שמנצ'סטר סיטי לא הולכת להיעלם מהשטח".

בהמשך דבריו יוז העלה השערה שפרגוסון החל לפחד מקבוצתו. "אני חושב שאנשים מתחילים להבין שיש לנו מה להגיד במה שקשור לעונה הזו. אולי סר אלכס תוקף קבוצות שצצות כיריבות, ואם זו האג'נדה שלו, אז כן, אנחנו מרגישים עם זה בנוח. הם יודעים שאנחנו כאן להישאר, הם יודעים שתהיה לנו השפעה לגבי מי תזכה בפרמייר ליג בשנים הקרובות".

"אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעלות מול כל קבוצה בליגה ולקחת נקודות מהם, וכמובן השאיפה שלנו היא לנצח", הוסיף יוז. "אולי אנחנו לא במצב לזכות בתואר או להגיע לארבע הראשונות בשנים הקרובות, אבל אנחנו נעצור קבוצות אחרות מלעשות את זה. אולי אנשים מטילים ספק שאנחנו יכולים להישאר בצמרת הטבלה, אולי הם הטילו ספק בפנו לפני האירועים של עשרת הימים האחרונים, אבל באנו למשחק עם הרבה קרדיט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully