וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בסוף השבוע הליגה יוצאת לדרך

ארבעת הקפטנים של ארבע הגדולות נפגשו במסיבת עיתונאים של האיגוד והמאמנים הציגו מטרות. מאור: "צפויה ליגה מרתקת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עונת הכדוריד 2009/10 הושקה היום (רביעי) רשמית במסיבת עיתונאים שנערכה בהדר יוסף בהשתתפות יושב ראש האיגוד, דורון שמחי ומאמני קבוצות ליגת העל לגברים. במהלך האירוע הציג שמחי את המטרות והחידושים הצפויים בעונת המשחקים הקרובה, ביניהם השקת האתר החדש של האיגוד, שאמור להתחיל לפעול בקרוב, רישום סטטיסטיקה בכל משחקי ליגת העל לגברים והמאבק באלימות במגרשים, מהלך אותו מקדם האיגוד יחד עם איגוד השופטים והוועדה המקצועית.

לאחר מכן נחשף לראשונה עיצוב האתר החדש של האיגוד והוצגו החידושים שהוא כולל בתוכו, הן מבחינת אנשי הענף והן מבחינת הגולשים. האירוע נחתם בדברים קצרים שאמר כל אחד ממאמני קבוצות ליגת העל, בדבר השינויים בסגל לעונה הקרובה והמטרות שהציבו לעצמן הקבוצות.

מאור: "המטרות שלנו הן אותן מטרות"

יושב ראש איגוד הכדוריד, דורון שמחי, היה ראשון הדוברים, שאמר: "מיתגנו את הכדוריד, ביצענו מספר שינויים כדי להביא לפתיחת הליגה העונה בצורה הטובה ביותר והמסודרת ביותר. כל המוטו שלנו הוא במהלך של ארבע שנים לאסוף ולאתר את הספורטאים המדהימים ביותר שיוכלו להצטרף לנבחרות ולהכין אותם לקראת האולימפיאדה ב-2016 מחובבנים למקצוענים".

מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור, מדבר על אותן מטרות: "אנחנו אלופי המדינה בחמש השנים האחרונות ארבע במספר. עברנו שינוי די רציני בסגל. מצד אחד עזבו אותנו ארבעה שחקנים. המטרות שלנו הן אותן מטרות, בדיוק כמו של הפועל ראשון לציון וגם אס"א תל אביב. צפויה לנו ליגה מרתקת, ואי אפשר לדעת מי תהיה האלופה".

וובה זייקמן, מאמן הפועל ראשון לציון: "את הקבוצה עזבו ארבעה שחקנים. אנחנו מתכוונים להיאבק על כל התארים וגם לזכות בהם".

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש, מקווה להתברג בין שתי הראשונות: "בטוח שתהיה תחרות השנה. זה נכון שאנחנו אולי הקבוצה שהתחזקה יותר מכולן, אבל זה מה שהיינו צריכים לעשות. היה ברור לנו שכדי לעשות צעד אחד קדימה ולהיכנס לתוך הרביעייה הזו, אנו צריכים לעשות חיזוק ולסתום כמה נקודות תורפה. על פניו אמורה להיות ליגה מרתקת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully