וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק מסרבת לשחרר את סקוט בראון לנבחרת

סגנית האלופה מעדיפה לאפשר לקשר להתאושש מפציעתו על חשבון מסע הנבחרת ליפן. אבי סמולארק ייבחן בהמבורג

מפלס הלחץ בסלטיק עולה בכל יום, ואחרי שאיבדה בשבוע החולף נקודות ליגה ראשונות עם תיקו מול דאנדי יונייטד והפסידה להפועל תל אביב במשחק הפתיחה של הליגה האירופית, פותחת סגנית האלופה הסקוטית חזית מול מאמן נבחרת סקוטלנד, ג'ורג' ברלי.

המאמן ששמר על תפקידו למרות שלא הצליח להוביל את סקוטלנד למונדיאל כבר ספג אזהרה מיושב ראש ההתאחדות שהבהיר שהתוצאות שישיג במשחקי הידידות בשנה הקרובה יקבעו את עתידו, וכעת הוא נמצא בעימות ישיר עם סלטיק בנוגע לזימונו של סקוט בראון.

הקשר המוכשר, שסובל מפציעה טורדנית בקרסול, אמור לטוס יחד עם חבריו לנבחרת ליפן בעוד שבועיים למשחק ידידות, אך בקבוצתו לא מוכנים לשמוע על כך, ומעדיפים להעניק לו מנוחה בזמן פגרת הנבחרות. "סקוט חייב לנצל כל הזדמנות שתהיה לו העונה לנוח", אמר עוזר מאמן סלטיק, מארק ונוס. "המועדון שלנו תומך בנבחרת ומוכן לעשות הכל בשביל לעזוב לברלי, אבל משחקי ידידות נועדו לשחקנים פחות מוכרים שרוצים לקבל הזדמנות, ולא לשחקנים בכירים שמנסים להתאושש מפציעות".

* המבורג, עוד אחת מיריבותיה של הפועל תל אביב בבית ג' של הליגה האירופית, נואשת לחיזוק החולייה ההתקפית שלה בעקבות פציעתו של פאולו גררו שייעדר לפחות חצי שנה, והשבוע תבחן הקבוצה של ברונו לאבדייה את החלוץ הפולני אבי סמולארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully