וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי הסתכסך עם אוהדי רומא?

הכוכב נעלב מהשלכת החולצה שלו ע"י קבוצת אוהדים אחרי הניצחון על פיורנטינה. מילוש קרסיץ' מצסק"א מתקרב למילאן

שחקנה של רומא, פרנצ'סקו טוטי, מודה כי נפגע מהתנהגות חלק מאוהדי קבוצתו לאחר הניצחון 1:3 על פיורנטינה ביום ראשון האחרון. מדובר בקבוצה של אוהדים שזרקה בחזרה אליו את החולצה מספר 10, אותה הוא עצמה זרק לעברם. "לא שמתי לב למה שקרה ביום ראשון", הסביר טוטי ל'קוריירו דלה ספורט'. "הלוואי והייתי שם לב לזה. חבר שלי אמר לי על זה בטלפון ונפגעתי, נעלבתי. אם אזרוק לעברם חולצה שוב? נראה".

מאז האירוע הבהירו חלק מאוהדי רומא שהאירוע נבע מהתסכול המצטבר על פתיחת העונה הרעה של קבוצתם. "ואיך זה משנה משהו", תהה טוטי באותו ראיון. בלי קשר לדברים, רעייתו של טוטי, הילארי בלאסי, מנסה לשכנע את הכוכב לחשוב מחדש על ההחלטה שלו לפרוש מהנבחרת הלאומית ולשוב לאיטליה למשחקי הגביע העולמי. "היא רק רוצה חופש בדרום אפריקה", הסביר טוטי בעליצות.

קבוצה איטלקית אחרת, מילאן, מתחילה להתחמש מוקדם מהצפוי לעונה הבאה, כאשר על פי הדיווחים ב"לייף" ברוסיה היא עתידה לצרף את קשרה של צסק"א מוסקבה, מילוש קרסיץ', כשהרוסים, על פי אותו הדיווח, כבר הסכימו למהלך.

בידיעה עצמה נטעם שצסק"א הסכימה לעסקה תמורת 15 מיליון יורו והשחקן אמור לחתום לשלוש שנים תמורת 2.5 מיליון יורו לעונה. קרסיץ' כבש שישה שערים בליגה הרוסית עד כה. גם ריאל מדריד וקבוצות נוספות גילו לאחרונה עניין בשחקן, שאמור להצטרף למילאן בסוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully