וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוס סלוקר חתם בלובליאנה

אלופת סלובניה ויריבת מכבי ת"א ביורוליג החתימה את הפורוורד בן ה-26 שמגיע מבולוניה. קאמינגס חתם באיליסיאקוס

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, לובליאנה, החתימה את אורוס סלוקר (26, 2.10 מ'), שמגיע לקבוצה מפורטיטודו בולוניה, שם סיים עמד על ממוצעים של 4.7 נקודות ו-1.7 ריבאונדים בשלושה משחקי יורוקאפ בעונה שעברה.

סלוקאר, שהוביל באליפות אירופה האחרונה את נבחרת סלובניה אל המקום הרביעי, שיחק בין השאר בטריומף ברוסיה, בטורונטו, בנטון טרוויזו, סניידרו אודינה באיטליה ובגאופלין סלובאן.

* שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, וונטיגו קאמינגס, חתם באיליסיאקוס היוונית. קאמינגס עבר קריירה ארוכה באירופה וב-NBA, כששיחק בין השאר בגולדן סטייט, פילדלפיה, וירטוס בולוניה, המופארם, פרטיזן, מכבי, אסטודיאנטס, וויודינה ולאחרונה בסדויטה הקרואטית ואסטודיאנטס. את העונה השעברה פתח קאמינגס באסטודיאנטס אבל אחרי עימותים עם מאמנו שם הוא עזב ועבר לוויודינה בסריה ומשם לסדויטה. הפוינט גארד האמריקאי קלע בממוצע 9.4 נקודות למשחק, 1.9 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים ב-14 משחקים בליגה הקרואטית.

* אחד מכוכבי נבחרת גרמניה באליפות אירופה האחרונה, יאן יאגלה, הצטרף לפרוקום סופוט. יאגלה מגיע מחובנטוד, בה שיחק בשנה שעברה וקלע שם 9 נקודות למשחק והוריד 3.3 ריבאונדים בעשרה משחקי יורוליג. בעונתו הראשונה בקבוצה הוא היה חלק מזכייתה בגביע יול"ב ובגביע הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully