וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אנגוג ומגוג

שער של דויד אנגוג הצעיר העניק לליברפול 0:1 קטן על לידס בגביע הליגה. ארסנל - ווסט ברומיץ' 0:2, פיטרבורו-ניוקאסל 0:2

בצל הדרבי הגדול של מנצ'סטר וההצגה של צ'לסי ממחזור המשחקים האחרון, התפנתה הערב (שלישי) הממלכה הבריטית למשחקי הסיבוב השלישי בגביע הליגה, שהציגו לנו מספר משחקים פיקנטיים ומעניינים. ליברפול, למשל, יצאה לאימפריה בדימוס מלידס, וחזרה עם ניצחון דחוק, 0:1. הילדים של ארסן ונגר השיגו ניצחון ביתי 0:2 על ווסט ברומיץ', בעוד ניוקאסל ראתה שגם החיים מול קבוצות ליגת המשנה לא כל כך פשוטים, לאחר שנכנעה 2:0 לפיטרבורו. בולטון ביצעה מהפך ביתי מול ווסטהאם בדרך ל-1:3 נאה לאחר הארכה, וגם היא בשלב הבא.

לידס - ליברפול 1:0

האדומים של בניטז הגיעו לאצטדיון אלנד רואד הנהדר ונתקלו ביריבה עיקשת ו-38 אלף אוהדים. יוסי בניון לא היה בסגל האדום, כשסטיבן ג'רארד ופרננדו טורס פתחו על הספסל לטובת הרכב משני שהעלה המאמן הספרדי. לידס, קבוצת הפאר שדעכה עד הליגה השלישית, הראתה כמה דקות מוצלחות עד מאוד של כדורגל, במיוחד במחצית הראשונה, אלא שאז הגיע דויד אנגוג, ובדקה ה-66 הסתובב היטב לאחר מסירה של חאבייר מסצ'ראנו, והכניע את שוער המארחת, שיין היגס, כדי לקבוע 0:1. לידס ניסתה לחזור, ואף הגיעה למספר הזדמנויות, אלא שהפעם היא מסתפקת במחמאות בלבד.

ארסנל - ווסט ברומיץ' 0:2

כרגיל, מאמן התותחנים, ארסן ונגר, מתח את הגבולות שלו עצמו ועלה למשחק גביע הליגה עם הרכב מלא בילדים, אפילו בסטנדרטים שלו. קריאה גילברט, ארמנד טראורה, פרנסיס קוקלין, סנצ'ז וואט וז'יל סונו הם רק חלק מהשמות שהיו הערב בהרכב האדום, שהציג גם שחקנים צעירים מוכרים יותר כגון קירן גיבס, ארון ראמזי וג'ק ווילשייר. הילדים של ונגר נזקקו ל-68 כדי להתחיל לרקוד, אז בעט סנצ'ז וואט, חלוץ נבחרת הנוער של אנגליה, כדור חזק ברגל ימין כדי לקבוע 0:1. התותחנים הצעירים המשיכו לדהור, ובדקה ה-76 זה כבר 0:2, כשקרלוס ולה המצוין בעט היטב ברגל שמאל כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

פיטרבורו - ניוקאסל 0:2

המגפייז קיוו לעבור סיבוב ואולי להזכיר לחובבי הכדורגל האנגלי שהם עדיין קיימים, הגם בליגת המשנה, אלא של"פוש" מלונדון היו תכניות אחרות לגמרי. כבר בדקה ה-20 קרייג מקייל סמית' נגח נהדר מתוך הרחבה על מנת להעלות את המארחת הקטנה מלונדון רואד ליתרון מוקדם. 11 דקות מאוחר יותר נקבעה תוצאת המשחק, כשטום וויליאמס בעט היטב מכ-18 מטרים כדי להדיח את העורבים בצדק מגביע הליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בולטון - ווסטהאם 1:3

הוונדרס ביצעו מהפך יפה בריבוק סטדיום מול הרכבה המשני של ווסטהאם. הפטישים נעזרו בשער של אנקוגולו אילונגה בדקה ה-59 על מנת לעלות ליתרון, אלא שבולטון חזרו למשחק ממש בדקות הסיום. זה התחיל עם שער של קווין דייויס בדקה ה-86 ששלח את המשחק להארכה, ונמשך עם השתלטות מוחלטת על חצי השעה הבאה: גארי קייהיל הבקיע בדקה ה-96, ויוהאן אלמנדר חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-199. 1:3 יפה לבולטון, בשורותיה עלה לכר הדשא תמיר כהן בדקה ה-82, כשהחליף את גאווין מקאן.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - בירמינגהאם 0:2
לסנדרלנד: ג'ורדן הנדרסון (4), פרייז'ר קאמפבל (23)

סטוק - בלקפול 3:4
לסטוק: דני היגינבוטם (75), מתיו את'רינגטון (78), ריקרדו פולר (80), אנדי גריפין (90). לבלקפול: דייויד ווהן (40), בילי קלארק (47), בן בורגס (81)

בלקבורן - נוטינגהאם פורסט 0:1
לבלקבורן: בני מקארתי (37)

פורטסמות - קרלייל 1:3
לפורטסמות: ארונה דינדאן (26), דני וובר (33), אנטוני ואנדן בורה (63)
לקרלייל: איאן הארט (3)

בארנסלי - ברנלי 2:3
לבארנסלי: ג'ון מאקן (22), אנדרסון דה סילבה (45), הוגו קולאצ'ה (75)
לברנלי: סטיבן פלצ'ר (21), כריס איגלס (52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully