וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלאדבך הודחה מהגביע

קולאוטי הוחלף אחרי 65 דקות, וראה את קבוצתו מפסידה 1:0 לדואיסבורג בדקה ה-90. באיירן מינכן הביסה 0:5 את אוברהאוזן

בזמן שליגות בכירות אחרות כמו ספרד ואיטליה עורכות באמצע השבוע מחזור ליגה, בגרמניה בחרו להקדיש את הימים הללו לסיבוב השני של הגביע, בו כבר נוטלות חלק הקבוצות הבכירות מהבונדסליגה.

באיירן מינכן ניצלה את ההזדמנות כדי להמשיך בתנופה, והביסה 0:5 את אוברהאוזן. הקפטן פיליפ להאם פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-32, מריו גומז היה השני שכבש בדקה ה-41 ואז הגיעו הגיבורים של השבועיים האחרונים, הסקורר החדש דניאל ואן בויטן עם צמד (67 ו-87) וכמובן תומאס מולר הצעיר שעלה מהספסל וכבש (70).

המודחת הראשונה מהבונדסליגה היא בורוסיה מנשנגלאדבך, שהפסידה 1:0 בבית לדואיסבורג החזקה מהליגה השנייה. כריסטופר אנדרסון סידר ניצחון לאורחים עם שער בתוספת הזמן, כשבצד השני רוברטו קולאוטי שיחק 65 דקות וגל אלברמן שוב לא נכלל בסגל. גלאדבך שוב סופגת שער בדקות ההכרעה ונמצאת בעיצומה של תקופה רעה.

שתי הקבוצות של גלזנקירשן לא נזקקו למאמץ מיוחד. דורטמונד הביסה 0:3 את קרלסרוהה משער של מוחמד זידאן (2) וצמד של לוקאס באריוס (22 ו-51), וגם שאלקה הרשימה עם ניצחון זהה בבוכום משערים של הייקו ווסטרמן (9), חליל אלטינטופ (56) ועצמי של כריסטיאן פוקס (76).

הופנהיים, שהלמה בגלאדבך בשבת עם 2:4 בדקות האחרונות, ניצחה את נירנברג 0:1 בחוץ. פר נילסן כבש את שער הניצחון עבור הקבוצה של ראלף רנגניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully