וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מכבי חיפה תקבל את הכרטיס ליורוקאפ?

22.9.2009 / 19:36

נציגי המפעל פנו לסגנית האלופה, שהביעה את הסכמתה העקרונית. גלבוע ויתרה. החיפאים ניצחו את נתניה במשחק אימון

הנהלת היורוקאפ פנתה היום (שלישי) לקבוצת מכבי חיפה, והציעה לה את הכרטיס הפנוי למפעל האירופי. כזכור, אמש הודיעה קבוצת הכוכב האדום בלגרד לראשי יול"ב כי היא אינה מתכוונת להופיע במפעל, ומי שחשבה שתקבל את הכרטיס שהתפנה היתה קבוצת הפועל גלבוע/גליל, שאף קיבלה הבטחה ממנהלת הליגה לכרטיס, מכיוון שחיפה לא היתה מעוניינת להשתתף במפעל אירופי העונה. אלא שהיום, כאמור, עשוי להשתנות הסיפור.

בין גלבוע וחיפה ישנו קשר רציף, כאשר סגנית האלופה מהכרמל שוקלת ברצינות להיענות בחיוב להצעה, כשככל הנראה במהלך הלילה תתגבש החלטה סופית. במידה וחיפה תקבל את ההצעה היא תצרף זר נוסף בעמדות הפנים. כזכור, הקבוצה של אבי אשכנזי ויתרה על ההשתתפות מלכתחילה מכיוון שלא היתה בטוחה האם הסגל שייבנה יהיה מספיק טוב לליגה וגם לאירופה, לכן עשויים במועדון החיפאי לעמול על רכש נוסף, בהנחה ואכן תיטול הקבוצה חלק במפעל היורוקאפ בעונה הקרובה.

דובר מכבי חיפה, עו"ד טל אבריאל, מסר בתגובה: "מכבי חיפה מודיעה כי ככל שהדבר תלוי בה היא נותנת הסכמתה להשתתף במשחקי היורוקאפ, כעת חוזר הכדור למגרשה של מינהלת הליגה על מנת שתקשור את כל הקצוות הנדרשים מול הנהלת היול"ב בנוגע להרשמה ולמימוש הזכאות".

בתוך כך, החליטה הפועל גלבוע/גליל שלא להשתתף במפעל. יו"ר הקבוצה, ירון אוחיון, התראיין בתכנית הספורט של רדיו קול רגע ואמר: "המועדון קיבל החלטה עקרונית לא להשתתף ביורוקאפ בעקבות ההתפתחויות האחרונות".

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "הגיעו פניות מהיול"ב לגבי מכבי חיפה, והציעו לשתף את הקבוצה בשלב הבתים של המפעל. אם ההצעה היתה לגלבוע/גליל זה היה רק לשלב המוקדמות. אנחנו מקווים שחיפה תרים את הכפפה, ותיקח את ההצעה".

חיפה לא התקשתה מול נתניה

במשחק אימון שנערך הערב גברה חיפה 91:102 על אליצור מכבי נתניה. בחיפה ערך הופעת בכורה הסנטר הצעיר ג'רמי טיילר שהראה עדיין חלודה רבה וקלע 9 נקודות בלבד. מנגד, בנתניה בלט טוני ווישהאם שקלע מכל טווח. חיפה פתחה בסערה את המשחק, ועלתה ליתרון 4:24 אחרי שש דקות בלבד, ו-19:35 בסיום הרבע הראשון. ריצת 0:14 של נתניה באמצע הרבע השני השאירה את הצהובים במשחק, ובמחצית 42:53 לחיפה. הרבע השלישי היה הטוב ביותר של טיילר, בו קלע 6 נקודות, והעלה את הירוקים ליתרון 64:81 בסוף הרבע. עד הסיום שיתפו שתי הקבוצות מחליפים רבים ובסיום 91:102 לחיפה.

קלעו לחיפה: דבון ג'פרסון 15, ג'ייסון ריץ' וג'סי פלוט רוסה 12 כ"א, טוד גולדן ועידו קוז'יקרו 11 כ"א, דרור חג'ג' 10, ג'רמי טיילר ומשה מזרחי 9 כ"א, בן סטרונג 8, עמית בן דוד 5.

בלטו בנתניה: טוני ווישהאם 29, ליאור חכמון 13, דנילו פינוק 12, רוברט רות'בארט 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully