וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: ראשון לציון סופרת כבר חמש

הקבוצה מעיר היין ניצחה בפעם החמישית, 0:1 את מכבי ב"ש, ונותרה מושלמת. גם הרצליה וקרית שמונה עלו לרבע הגמר

גם הליגה הלאומית מקיימת הערב (שלישי) מחזור משחקים מלא בגביע הטוטו לקראת החזרה לליגה בסוף השבוע. במסגרת בית א' הצפוף, בני לוד השלישית נפרדה ב-1:1 עם עירוני רמת השרון השנייה. אורן ניסים העלה את הקבוצה מהשרון ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל חמודי כיאל השווה בדקה ה-38. מי ששמרה על המקום הראשון בבית היא הכח עמידר רמת גן, שסיימה את משחקה מול בית"ר שמשון תל אביב ב-0:0. בבית זה, כמו בכל שאר הבתים, נותר עוד מחזור אחד לסיום.

עירוני בת ים גברה 0:2 על הפועל נצרת עילית, רשמה את ניצחונה הראשון במפעל אחרי ארבע תוצאות תיקו ועלתה לראשות הבית. מאור אסור כבש את הראשון בדקה ה-40 ואקקי מיקוצ'דזה הגאורגי הכפיל בדקה ה-75. המנצחת במשחק בין הפועל ירושלים לאחווה עראבה יכלה לנשל את בת ים מהפסגה, אבל המשחק ביניהן הסתיים ב-1:1, כשזאגו הברזילאי כבש בדקה ה-40 למארחת ואלכס לויט השווה בדקת הסיום.

בית ג' הציג את הקבוצה המושלמת היחידה במפעל, הפועל ראשון לציון, לה הספיק שער אחד של אלירן אפריאט בדקה ה-84 כדי לגבור 0:1 על מכבי באר שבע בחוץ ולציין ניצחון חמישי. גם מכבי הרצליה הצטרפה אליה עם הבטחת הכרטיס לשלב הבא, אחרי ניצחון 0:2 על הפועל מרמורק. אמברוס אודינקה (70) ומוחמד חטארי (75), שחקן בני יהודה בעונה שעברה, הבקיעו עבור הקבוצה של סלובודאן דראפיץ'.

בבית ד' הבטיחה עירוני קרית שמונה את מקומה ברבע הגמר, לאחר שסיימה ב-1:1 את משחקה מול הפועל כפר סבא. וויליאם נ'גובו הזמבי הבקיע לזכות המארחת, אבל כפר סבא ידעה לחזור והשאירה לעצמה סיכוי להעפיל במחזור האחרון, אז תפגוש לקרב ישיר את סקציה נס ציונה, שנפרדה ב-0:0 מהפועל אשקלון ומקדימה את הקבוצה של תומר קשטן בשתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully