וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "מעולם לא חשבתי על פרישה"

רונאלדיניו מכחיש בתוקף את השמועות בנוגע לפרישתו, וטוען: "אני מאושר במילאן, לא איבדתי את שמחת החיים שלי"

בעקבות השמועות בספרד על פרישתו הצפויה של רונאלדיניו, פירסם היום (שלישי) הברזילאי של מילאן הודעת הכחשה והתעקש כי הוא עדיין שמח לשחק כדורגל.

רונאלדיניו, שחקן השנה לשעבר, לא מצליח לשחזר את הכושר הנפלא שהציג בשנות השיא שלו בברצלונה, ונובל לאיטו על הספסל של מילאן. מוקדם יותר השבוע פירסם עיתון בקטלוניה שרונאלדיניו איבד את חדוות המשחק שלו ועומד לפרוש ממשחק.

"הוא מרגיש שהוא איבד את המוטיבציה שלו לכדורגל מכיוון שאין לו כבר אתגרים", נכתב בעיתון, "כל הגישה שלו היא של שחקן לשעבר, והשמועות סביבו הן שהוא עומד לפרוש".

היום, כאמור, רונאלדיניו פירסם תגובה לדברים באתר הרשמי שלו: "בניגוד למה שנכתב, מעולם לא חשבתי על פרישה. הסיפור מצוץ מהאצבע, ומגיע מצהובון שממציא דברים. מקור המוטיבציה שלי לכדורגל היה מאז ומתמיד השמחה, ולא איבדתי אותה. אני מאושר במילאן, כפי שהייתי בכל המקומות בהם שיחקתי. אפשר להעביר ביקורת, אבל היא חייבת להיות מבוססת על עובדות נכונות".

* עוד במילאן: "קוריירה דלה ספורט" מדווח היום כי לוקה טוני, שלאחרונה מבלה בעיקר על הספסל של באיירן מינכן, צפוי להצטרף בינואר למילאן. הכוונה של הרוסונרי היא להשאיל את טוני לחצי שנה עד סוף העונה על חשבון יאן קלאס הונטלאר שמתקשה להשתלב, בתקווה שטוני יחזור לכושר ואף יוכל לעזור לאיטליה במונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully