וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי פרג עשוי להצטרף להפועל חולון

22.9.2009 / 14:47

קבלן העליות לליגת העל (30, 1.86), ששיחק בעפולה בעונה שעברה, צפוי לעשות שדרוג ולחזור לקבוצה אותה העלה פעמיים

הפועל חולון עשויה לצרף בימים הקרובים את גארד הפועל עפולה בעונה שעברה, עדי פרג, ובכך להשלים את מצבת הישראלים של הקבוצה. המאמן עמיר עוזי חיפש בשבועות האחרונים גארד ישראלי נוסף לסגל, שיתווסף לליאור ליפשיץ ונועם מטלון, ולזרים פול דילייני ודווין מיטשל, וכעת נראה שמי שיתפוס את המקום הוא פרג. הגארד החזיק בהצעות מתחילת הקיץ ממספר קבוצות מהליגה השנייה, ביניהן הפועל חיפה, ומ.כ בקעת אונו, אך ישמח לקבל את ההזדמנות המחודשת בחולון. חולון תקיים משחק אימון מול אליצור מכבי נתניה במכון וינגייט ביום שישי.

פרג (30, 1.86), בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, קיבל לראשונה את ההזדמנות בליגת העל בעונת 2004/5 במדי מכבי פתח תקווה שם רשם 8.3 נקודות למשחק. בעונה שלאחר מכן עבר להפועל חולון, והעלה את הקבוצה ליגה עם אותה שלשה זכורה על הבאזר בגמר הפלייאוף הדרמטי מול הפועל עפולה.

לאחר שחולון ויתרה על העלייה המשיך פרג לעונה נוספת, בה רשם 14.5 נקודות ו-3.6 אסיסטים, וסייע לחולון לעלות פעם נוספת. בעונת 2007/8 היה פרג מהגורמים המשמעותיים בעליית מכבי חיפה לליגת העל, ובעונה שעברה עשה את אותה הדרך עם הפועל עפולה, תוך כדי שהוא קולע 16.1 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully