וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי נעלה על המפה בבאולינג

אור אבירם ושרית מזרחי ייצגו את ישראל באליפות אירופה בכרתים בה ישתתפו נציגים מ-37 מדינות

אליפות אירופה בבאולינג תיפתח מחר (רביעי) בכרתים, ואלופי ישראל אור אבירם ושרית מזרחי יקיימו היום אימונים אחרונים באי היווני לקראת השתתפותם באליפות בה משתתפים נציגים מ-37 מדינות.

אבירם, שזכה בתואר אלוף אירופה ב- 2006 ובתואר סגן אלוף העולם ב-2005, העריך כי הוא מסוגל לשחזר את ההישג: "מדליה זו בהחלט המטרה אני בכושר הכי טוב בחיי והשאיפה היא להיות שוב אלוף אירופה". שרית מזרחי הוסיפה: "מבחינתי המטרה לשחק טוב ואם אשחק טוב המיקום יהיה בהתאם".

במקביל נמשכים המאמצים בהתאחדות הבאולינג הישראלית לשכנע את ההתאחדות המקבילה של מלזיה לשנות את החלטתה שלא לאפשר את כניסת ספורטאי הנבחרת לאליפות העולם בסוף החודש הבא, ונשקלת האפשרות לפנות בעניין לשרת הספורט לימור לבנת כדי שתפעל בנושא במישור הדיפלומטי. את ישראל אמורים לייצג בתחרות ליאור קורן (חולון) ושחף אנטין (רמת גן) שזכו בתחרות המבחנים לאליפות העולם אבל נכון לרגע זה, הנציגים המלזים עומדים בסירובם שלא להכניס ספורטאים ישראליים לשטח המדינה.

יו"ר ההתאחדות אריה פישר: "לא ניתן שיערבו ספורט ופולטיקה. אנחנו מבין את המלזים אבל בהחלט לא מקבלים את הטענה שלהם,למדינת ישראל יש זכות להשתתף באליפות העולם בדיוק כמו לכל מדינה אחרת וגם אם המאמצים שלנו לא ישנו את רוע הגזרה לפחות נהייה שלמים עם עצמנו ונדע שניסינו" .

  • עוד באותו נושא:
  • באולינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully