וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-הפועל ת"א: יום מנוחה נוסף

מאמני הקבוצות יעלו בהרכבים חסרים במשחק גביע הטוטו (ד', 21:00, 5+ לייב) ויתנו לבכירים להתאושש. ברוכיאן יחזור בשבת

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק גביע הטוטו נגד הפועל ת"א מחר (21:00, ספורט 5+ לייב). מאמן הקבוצה יצחק שום לא תרגל הרכב באימון, אך נראה כי יאפשר מנוחה למספר שחקנים מרכזיים. אבירם ברוכיאן, שאמנם התאמן באופן סדיר השבוע צפוי להיות מחוץ לסגל כדי לא לפגוע בהליך החלמת ברכו. גם ברק יצחקי צפוי לפנות את מקומו בהרכב לטובת טוטו תמוז.

הקפטן ברוכיאן, שכאמור לא ישחק מחר, ממשיך בקצב החלמה מספק ויהיה כשיר למשחק הליגה נגד הפועל פ"ת. ברוכיאן שסוחב פציעה בברכו כבר למעלה משנה וחצי, נפצע שוב במשחק הליגה נגד מכבי פ"ת ובעקבות כך שקלו בקבוצה לנתחו, מה שהיה משבית אותו לחודשיים לפחות. אלא שבצוות הרפואי של הקבוצה ובאמצעות הפיזיותרפיסט נמרוד מאהלר החלו בשיקום אינטנסיבי של הברך תוך פעילות כמעט מלאה, מה שאמור לאפשר לקפטן להמשיך לשחק ולהחלים ללא צורך בניתוח.

היום ואתמול תורגל החלוץ הצעיר חן עזריאל כמגן ימני, ועל פי מה שמסתמן הוא צפוי לפתוח מחר בעמדה החדשה במשחק שיהווה אינדקציה לצוות המקצועי האם כדאי יהיה להסב אותו לתפקיד החדש. כזכור, במשחק גביע הטוטו בשבוע שעבר נגד בני יהודה שיחק עזריאל מספר דקות כמגן ימני והותיר רושם חיובי. גם דייויד גומז, תומר בן-יוסף, אלירן דנין ואיתן טיבי צפויים לזכות לדקות משחק ולנסות להוכיח את יכולתם.

ניצחון על הפועל ת"א כמעט ויבטיח לבית"ר, שמובילה את טבלת הבית, את העלייה לרבע הגמר, כשתפתח פער של שש נקודות על הפועל ת"א שנמצאת במקום השלישי, אך לה משחק חסר ותוכל לצמצם את הפער, אך יחס השערים של בית"ר עדיף נכון לעכשיו.

הרכב משוער: אריאל הרוש, חן עזריאל, שמעון גרשון, אריק בנאדו (תומר בן יוסף), אבי ריקן, קובי מויאל, פאולו דה לה האסה (עידן טל), עידן ורד, ג'וניור ויסה, דיוויד גומז, טוטו תמוז.

הפועל ת"א עדיין סוערת ונסערת

בהפועל תל אביב סירבו להירגע הבוקר (שלישי) מההפסד למכבי חיפה אמש בבלומפילד (2:1), ומהעובדה שלטענת המשחק הוכרע על ידי השופט מנשה משיח. לאחר שאתמול צעק הבעלים של הקבוצה, מוני הראל, לעברו של משיח בחדר ההלבשה: "אתה שופט של שקל ועשרים. לא תשפוט פה יותר", החליט תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא להעמיד לדין את הראל ואת אלי גוטמן שאמר למשיח דברים דומים.

בקבוצה אמרו היום: "מתייחסים לחיפה כאילו היא מעל הליגה. רק שלא יהפכו את חיפה כמו למכבי בכדורסל. כל מילה אתמול של גוטמן על ההתאחדות והשופטים היתה במקום. נראה ששום דבר שם לא נעשה עם שכל".

המגן דדי בן דיין דווקא סירב להאשים את השיפוט בתוצאת המשחק אמש ואמר: "לא נכון יהיה להגיד שחיפה ניצחה בגלל שיפוט, אבל אני מאוכזב מהשופט כי המשחק היה שווה תיקו. אני אף פעם לא כועס על השופטים - פעם הם נותנים לך ופעם לוקחים ממך, אתמול לקחו מאיתנו. יכול להיות ששכטר נופל לפעמים ברחבה אבל יש מקרים שהוא באמת מוכשל. הם שופטים והם צריכים לדעת לעשות את ההבדל בין קפיצה סתמית לבין הכשלה כמו שהיה אתמול. פשוט חבל, כי שתי הקבוצות טובות ומשחקות בצורה באמת טובה שהן לא צריכות הכרעה של שופט".

לגבי היכולת של הקבוצה אמר המגן: "הקצב היה מעל רמת הליגה, חיפה קבוצה מצוינת אבל הפועל לא נפלה ממנה. היו לנו שני משחקי עונה השבוע - נגד סלטיק ונגד חיפה וראיתם שכולם רצו והשתוללו אתמול, היה קצב מדהים ואני לא חושב שרואים קצב כזה בליגה הישראלית. אולי חיפה והפועל שייכות לליגה אחרת".

בן דיין התייחס גם להמשך הליגה אירופה ולמשחק בגביע הטוטו מחר: "הדרך עוד ארוכה, יש לנו עוד הרבה יעדים ועדיין מוקדם לדבר על הפער בצמרת. גביע הטוטו? זה לא מעניין אותי, אני עייף. אנחנו עדיין לא ברמה של המבורג, בטח שלא במשחק חוץ. נבוא לשם לנסות להוציא נקודה ואם נעשה יותר זה יהיה דבר גדול. בינתיים נסתפק בתיקו, זה יהיה מצוין".

בקבוצה מודעים לעובדה שהתקפת הקבוצה ובמיוחד סמואל יבואה לא נמצאים בכושר טוב. "אם היה לנו את יבואה של תחילת העונה שעברה הכל היה נראה אחרת", אמר אחד השחקנים. "זה לא אותו שחקן. כולנו מקווים ששכטר יוכיח שהוא יכול להיות לו מחליף הולם, כי אם לא אנחנו בבעיה". מסתמן כרגע שיבואה ימשיך גם הספסל בהמבורג.

הפועל ערכה אימון קלילי היום אחר צהריים שהתאפיין בעיקר בריצה קלה ומשחקונים. מהאימון נעדרו סמואל יבואה החולה ואלי גוטמן מסיבות אישיות. את האימון העביר עוזר המאמן יוסי אבוקסיס. רק מחר לפני המשחק יערוך גוטמן אסיפה לפני המשחק. המאמן מתכוון לתת לשחקני הרכב מנוחה ויעלה עם שחקני הספסל ושחקני נוער שייאישו את הספסל.

הרכב משוער: ניל אברבנל, דני בונדר, יהודה חוטה, רמי דואני, גל שיש, זוראב מנטשאשוילי, רועי גורדנה, פיליפ אבו מנא, ערן זהבי, ויקטור מרעי, מהראן לאלה.

עדכון ראשון: 13:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully